کتابفروشي

کتابفروشي

کتابفروشي هاي فارسي در آلمان را نمي توان در قدم به قدم اين خاک يافت. کسي که اهل کتاب باشد هميشه براي يافتن يک کتابفروشي فارسي خوب، مانند همان هايي که در بازار انقلاب بودند، دلش تنگ مي شود. 

به همين دليل بود که تيم يار مهربان با وجود نرخ پايين مطالعه در بين فارسي زبان ها حاضر شد در اين راه سرمايه گذاري کند. 

با اين همه وجود قيمت ارائه شده در کانال يار مهربان خيلي مناسبت تر از کتابفروشي هاي موجود ديگر در اروپا مي باشد. 

از برتري ديگر کتاب هاي موجود در فروشگاه يار مهربان مي توان به ارائه کتاب هاي پر فروش جهان و معروف در کنار ارسال رايگان اشاره کرد.

راه هاي ارتباط با يارمهربان

کتابفروشي يار مهربان به دو صورت حضوري و غيرحضوري به فارسي زبانان عزيز در سراسر نقاط اروپا خدمات ارائه مي دهد. علاقه مندان به خريد کتابهاي چاپي فارسي مي توانند از طريق کانال هاي مختلف اين کتابفروشي که در زير نوشته شدند، اقدام به خريد کنند.

 

 

???? ارتباط با ما

 

Www.yaremehraban.eu

 

https://t.me/yaremeehraban

 

https://instagram.com/yaremehrabany

 

00436604968064

 

?? ارسال رايگان به کشور هايي اروپايي :

 

1- اتريش از € 20

2- آلمان از € 30

3- بقيه کشورهاي اروپايي از € 40

 

 

 

 تخفيف هاي موجود در سايت يار مهربان:

 

??تخفيف 30 درصدي براي دانشجويان

??تخفيف 30 درصدي براي مهاجران در حال پروسه اقامت 

 

 

وقتي عشق به يار مهربان در وجودت شعله ور شود به گونه اي در او غرق مي شوي که دوست داري تمامي مردم اين حس قشنگي را که تو درک مي کني تجربه کنند.

تنها دوستي که مي تواني خيلي راحت با ديگران دوستيش را به اشتراک بگذاري، يار مهرباني به نام کتاب است. قدم در دنياي ناشناخته ها با همچين دوستي امکان پذير مي شود و تو مي ماني و حس سيري ناپذير دانستن.

هر چه بيشتر مي خواني متوجه مي شوي که کمتر مي داني، اين حس باز هم تو را تشويق به خواندن بيشتر مي کند.

هر بار که کتابي مي خواني تصميم هاي جديدي ميگيري، افکارت دچار دگرگوني مي شود. گاهي به گذشته ها سفر مي کني گاهي آينده ات را زيباتر مي بيني.

گاهي دچار ياس مي شوي و باز همين کتاب تو را اميدوار مي کند. کتاب تخيلت را قويتر مي کند و به تو کمک مي کند تا بتواني افکار زيبايت در ذهنت، در زندگي ات و در آينده ات فوران کنند و تو آنها را به ديگران هم انتقال دهي.

آري کتاب پر از نا گفته ها ست و مي تواند استرس را از تو دور کند، ساعتها سرگرمت کند، حافظه ات را تقويت کند، اطلاعاتت را بالا ببرد، و تو را به مسافرت خيالي ببرد.

 

يک کتابفروش، غير از اين دنيا، دنياي ديگري نيز دارد، دنياي او و کتابهايش.

کتابهايي که مي توان در يک اتاق جا داد. شگفت انگيز است اينهمه آدم فقط و فقط در يک کتابفروشي و چه مشتاقانه از لاي برگ هاي کاغذي کتابها با تو حرف ميزنند.

کتابفروشي يار مهربان در تلاش است که به فارسي زبانان اروپا خدمت رساني کند و ارسال رايگان( از خريد چهل يورو به بالا) به ساير کشورهاي اروپايي از ويژگي هاي بارز اين کتابفروشي است.

افرادي که کتاب مورد نظرشان در سايت وجود ندارد در صورت تمايل مي توانند در سايت يار مهربان قسمت درخواست ها، روي درخواست کتابهاي ناموجود کليک کنند و اطلاعات خواسته شده را در فرم وارد کنند. با همراهي با يار مهربان ميتوانيد به راحتي به کتابهاي فارسي مورد علاقه تان دسترسي پيدا کنيد.

 

امکان جستجو در عنوان، نويسنده، ناشر و موضوع در قسمت سرچ ساده ي سايت يار مهربان وجود دارد.

آيا مي توانم کتابم را براي چاپ به يار مهربان بسپارم؟

کساني که مي خواهند کتابشان را با کمک کتابفروشي يار مهربان به چاپ برسانند مي توانند در قسمت درخواست ها، درخواست چاپ کتاب فرم مورد نظر را پر کنند در اسرع وقت با آنها تماس خواهيم گرفت.

 

آيا درخواست نمايشگاه کتاب هم يار مهربان مي پپذيرد؟

علاقه مندان به برپايي نمايشگاه از کتابهاي يار مهربان نيز مي توانند در قسمت درخواست ها، فرم درخواست نمايشگاه را پر کنند در صورت امکان با آنها همکاري خواهيم کرد.

 

ارسال به چه کشورهايي صورت مي گيرد:

کتابفروشي يار مهربان در وين پايتخت اتريش قرار دارد و از آنجا به کشورهاي آلباني، آندورا، بلاروس، بلژيک، بوسني و هرزگويين، بلغارستان، کرواسي، قبرس، جمهوري چک، آلمان، استوني، دانمارک، فنلاند، فرانسه، يونان، مجارستان، ايسلند، ايتاليا، لتوني، ليختن‌اشتاين، ليتواني، لوکزامبورگ، مقدونيه، مالت، مولداوي، موناکو، مونته نگرو، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، ايرلند، روماني، سان مارينو، صربستان، اسلواکي، اسپانيا، سوئيس، سوئد، اوکراين، انگلستان، واتيکان سيتي، ارمنستان، آذربايجان، گرجستان، قزاقستان، روسيه و ترکيه کتاب ارسال مي کند.

در مورد مزاياي مطالعه کتاب بطور خلاصه مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • برانگيختن ذهن:

مطالعه روند بيماري‌هاي مختلفي همچون آلزايمر و زوال عقل را کند مي‌کند. فعال نگه داشتن مغز و درگير کردن آن سبب جلوگيري از از دست رفتن حافظه مي‌گردد.

  • کاهش استرس:

مطلعه کتاب شما را به زمان و مکان ديگري منتقل کند و به شما اجازه دهد تا از استرس‌هاي روزانه زندگي خارج شويد. يک کتاب خوب مي‌تواند شما را جذب داستان و يا مطلب خود کرده و عوامل استرس‌زاي زندگي را از ذهن شما بيرون براند.

  • کسب دانش:

اين مورد کار چندان سختي نيست. مطالعه به يادگيري شما کمک مي‌کند. مي‌توانيد هر چيزي را از طريق مطالعه ياد بگيريد. کسب هر مقدار دانش جزئي و کم براي شما يک مزيت به حساب مي‌آيد. دانش را هرگز نمي‌توان از کسي گرفت.

  • گسترش دامنه‌ي لغات:

با کتابخواني شما فردي هوشمندتر مي‌شويد. حتي اگر به کلمه‌اي برسيد که معناي آنرا ندانيد، هميشه مي‌توانيد معناي آنرا جستجو کرده و ياد بگيريد و بعدها آنرا استفاده کنيد و ديگران را متعجب سازيد.

  • تقويت ذهن:

هنگام مطالعه، بايد تمام اتفاقات داستان را بخاطر بسپاريد. به احتمال زياد يک کتاب را يک جا نخواهيد خواند. کتاب را براي مدتي کنار خواهيد گذاشت و بعدا سراغ آن باز خواهيد گشت و مجبور خواهيد بود که تمرکز کنيد و بخاطر بسپاريد که کجاي داستان بوديد. اين کار کمک مي‌کند تا ديگر جزئيات را در زندگي شخصي بهتر بخاطر بسپاريد.

  • مهارت قوي‌تر در تفکر تحليلگرانه:

توانايي شما جهت تحليل جزئيات و دنبال کردن سير داستان به شما در تحليل و پيداکردن منطق براي ساير موضوعات کمک مي‌کند.

  • تقويت تمرکز:

زماني که براي مطالعه‌کردن وقت صرف مي‌کنيد، حواس شما با انواع چيزهاي مختلف نظير تبليغ و آخرين خبرها پرت نمي‌شود. کتابخواني به شما کمک مي‌کند که بتوانيد بهتر روي ديگر موضوعات تمرکز کنيد.

  • نگارش بهتر

خواندن کتابهاي خوب با نگارش قوي در تقويت مهارت نگارش بسيار تاثير گذار است. مي‌توانيد ريتم مناسب نگارش، سبک نگارش روان و نشانه گذاري دقيقتري را با مطالعه و کتابخواني ياد بگيريد.

  • آرامش

وقت صرف کردن براي مطالعه کتاب در روز، اوقات آرام و مفرحي را براي شما رقم مي‌زند. مطالعه‌ي متوني نظير متون عرفاني مي‌تواند به شما براي دستيابي به آرامش دروني کمک کند.

  • تفريح رايگان

مجبور نيستيد براي مطالعه هر کتاب جديدي که وارد بازار مي‌شود پول هزينه کنيد. مي‌توانيد کتابهاي خوب را از دوستان يا حتي کتابخانه‌ي محله‌تان قرض بگيريد. همچنين شما مي‌توانيد براي سرگرمي بيشتر عضو يک باشگاه کتاب شويد و به ديگر دوستداران کتاب بپيونديد.

 

 

اندر مزاياي کتابهاي چاپي

جست‌وجوي کتاب در کتابخانه‌ها تجربه بهتري براي افراد نسبت به جست‌وجوي کتاب به صورت آنلاين ايجاد مي‌کند.

دسترسي به صفحات مختلف کتاب کاغذي بسيار راحت‌تر از کتاب الکترونيکي بوده و پرش صفحه در اين کتاب‌ها نداريم و به راحتي خط خود را در هنگام خواندن پيدا مي‌کنيم.

در کتاب‌هاي کاغذي امکان لمس واقعي کتاب در دست ايجاد مي‌شود که بازخوردي بيش از کتاب الکترونيکي بر خواننده دارد و خواننده با ديدن مکان قرارگيري کلمات در صفحات تمرکز بيشتري نسبت به کتاب‌هاي الکترونيکي خواهد داشت و مطالب بهتر و بيشتر در حافظه افراد باقي خواهند ماند.

در کتاب‌هاي کاغذي نيز مانند کتاب‌هاي الکترونيکي امکان نت‌نويسي با استفاده از برگه‌هاي مخصوص و يا برجسته کردن مطلب موردنظر وجود دارد.

کتاب چاپي در مقايسه با کتاب‌هاي الکترونيکي تاثير بدي بر روي چشم ندارند.

افراد کتاب‌هاي کاغذي خود را به راحتي به ديگران امانت مي‌دهند.

پيداکردن اين کتاب‌ها نيز در قفسه کتاب منزل بسيار راحت‌تر از يافتن کتاب‌هاي الکتريکي است.

چرا بيشتر افراد کتاب چاپي را به کتاب الکترونيکي ترجيح مي‌دهند؟

تحقيق Pew  در سال 2016 نشان داد که بيش از 75 درصد افراد 18 تا 24 ساله در سال 2015 کتاب کاغذي خوانده‌اند و 66 درصد از  افراد  با سنين 6 تا 17 کتاب چاپي را به کتاب الکترونيکي ترجيح داده‌اند.

بر اساس اين آمار کتاب‌هاي چاپي هنوز اساس کتابخواني افراد هستند.

بسياري از دانشجويان اعلام کرده‌اند که با مطالعه کتاب‌هاي کاغذي بهتر تمرکز مي‌کنند. کتاب کاغذي خوب مي‌تواند سلامت، شادي و هوش را نيز افزايش دهد. طبق گزارش دانشگاه کاليفرنيا و برکلي خواندن مداوم کتاب براي کودکان موجب افزايش قدرت مغزي در آنان خواهد شد.

تحقيقات نشان مي‌دهد خواندن يک کتاب خوب مي‌تواند استرس را کاهش دهد. خواندن کتاب کاغذي پيش از خواب موجب خواب آرام شده و به خوابيدن بهتر کمک مي‌کند، اما خواندن کتاب بر روي صفحه گوشي و يا تبلت و اقسام آنها تاثيري برعکس بر روند خواب خواهد داشت.

 

روش‌هايي براي بهبود کتابخواني 

همانطور که مي‌دانيد بسياري از عادت‌هاي ما در کودکي و نوجواني شکل مي‌گيرند، پس براي بهبود وضعيت کتابخواني بايد کودکان و دانش‌آموزان را به خواندن کتاب تشويق کنيم. در ذيل چند روش کارآمد براي اين موضوع ارائه شده است:

- خواندن: خواندن به نظر ساده است، اما بايد از کودک و نوجوان خود بخواهيم براي ارتباط بيشتر با ديگران کتاب بخواند.

-اتاق کودکان را با کتاب پر کنيد: کودکاني که با کتاب‌هايي که در اطرافشان وجود دارد رشد مي‌کنند  ياد مي‌گيرند که کتاب بهترين دوست آنان بوده و با جست‌وجو در کتاب‌ها ماجراجويي و يادگيري خود را ارتقا مي‌بخشند.

- الگويي براي کودکان خود باشيد: اجازه دهيد آنان شما را در حين مطالعه کتاب ببينند تا دريابند که چقدر شما از خواندن کتاب‌ها و مجلات لذت مي‌بريد و سپس تجربه خواندن خود را با همکاران، دوستان و دانش‌آموزان به اشتراک بگذاريد. به آنها بگوييد که چه چيزي خوانده و چه چيزي از اين متون آموخته‌ايد و چه توصيه‌اي براي آنان داريد.

-دانش‌آموزان را تشويق کنيد کتاب‌هاي جديدي براي خود فراهم کنند: کودکاني که کتاب‌هاي جديد براي خود پيدا مي‌کنند احساس استقلال بيشتري دارند و بيشتر به خواندن کتاب علاقه‌مند مي‌شوند.

-از دانش‌آموزان و کودکان بخواهيد که دسته‌جمعي کتاب بخوانند: ايجاد کلوب‌هاي کتاب، گروه‌هاي خواندن و محافل ادبي به حس تعامل دانش‌آموزان کمک مي کند. اين امر تا حد زيادي درک آن‌ها را افزايش داده و تحصيل را در کلاس درس بسيار لذت‌بخش‌تر مي‌کند.

-گردش کتاب ايجاد کنيد: از کتابخانه محلي، کتابخانه دانشگاه يا کتابفروشي بازديد کنيد. البته موضوع چک کردن و يا خريد کتاب نيست بلکه مشاهده هزاران کتاب است.

- به کتاب‌هاي صوتي گوش دهيد: گوش دادن به کتاب صوتي و بازي‌هاي کوتاه در مورد کتاب به افزايش مهارت‌هاي رمزگشايي و رواني کلام کمک خواهد کرد. با اين روش واژگان بيشتري ارائه‌ شده و راهبردهاي درک مطلب و لذت بردن از داستان‌ها يا جمع‌آوري اطلاعات افزايش مي‌يابد.

-نويسندگان را دعوت کنيد: بچه‌ها تحت تاثير صحبت‌هاي نويسنده قرار خواهند گرفت و احساس آنان در خواندن و نوشتن با صحبت با نويسنده ارتقا مي‌يابد.

-خلاقيت را تشويق کنيد: داستان نبايد خاتمه داشته باشد و بچه‌ها بايد خلاقانه از آنچه خوانده‌اند لذت ببرند. دانش‌آموزان بايد فرصتي براي بيان افکار خلاقانه خود با کتاب‌هايي که مي‌خوانند بيابند، فکر کنند و صحنه‌هايي از داستان را بر اساس افکار خود بيافرينند.

- مکاني امن و راحت براي خواندن فراهم کنيد: فضاي ايمن و راحت موجب تشويق خوانندگان خواهد شد. صندلي راحت و روشنايي مناسب از عوامل ايجاد راحتي هنگام کتاب خواندن هستند.

 

کتاب هاي نفيس يار مهربان

پيشنهاد هاي يار مهربان

عشقولانه هاي احساسي

برترين هاي روانشناسي

 

آيا کتابفروشي هاي فارسي در آلمان غير از يار مهربان وجود دارد؟

بله کتابفروشي هاي فارسي در آلمان وجود دارد ولي هر کدام به دليلي غير فعال هستند و غير از تعدادي افراد خاص ديگران به آن ها دسترسي ندارد. از جمله دلايل کتابفروشي هاي فارسي در آلمان ميتوان به نداشتن فروشگاه اينترنتي، هزينه ارسال و هزينه کتاب بالا اشاره کرد.

اين نکته را هم بايد اضافه کرد که اکثر کتابفروشي هاي فارسي در آلمان فقط در شهر هاي بزرگ وجود دارند

ديگر خدمات کتابفروشي يار مهربان:

??خاطرات کودک خود را ماندگار کنيد??
يکي از زيباترين خاطرات هر آدمي، خاطرات کودکيشه که ميتونه از الان  به صورت يه کتاب دربياد و در کنار آلبوم عکساي کودکي هديه اي تکرار نشدني به کودک دلبندتون باشه.

????گروه فرهنگي يار مهربان اين امکان رو فراهم ميکنه تا بتونين بهترين، شيرين ترين و به يادموندني ترين لحظات کودکي فرزندتون يا هر کودکي که تمايل دارين بچگياش ثبت بشه رو براساس واقعيت و تجربه به چاپ برسونه.

????کافيه اطلاعات شخصيتي و خاطره هاي قشنگ کودکتون رو به همراه تعدادي عکس براي ما ارسال کنين

????چاپ کتاب به سه صورت:
فارسي
انگليسي _ فارسي
فارسي _ انگليسي
قيمت پنجاه جلد: 250-350 يورو



کتابفروشي هاي فارسي در آلمانکتابفروشي ايراني در اروپاکتابفروشي ايراني درخارج

کتابفروشي ايراني در انگليسکتابفروشي ايراني در خارجکشور



کتابفروشي ايراني در اتريش را نمي توان در قدم به قدم اين خاک يافت. کسي که اهل کتاب باشد هميشه براي يافتن يک کتابفروشي فارسي خوب، مانند همان هايي که در بازار انقلاب بودند، دلش تنگ مي شود. 

به همين دليل بود که تيم يار مهربان با وجود نرخ پايين مطالعه در بين فارسي زبان ها حاضر شد در اين راه سرمايه گذاري کند. 

با اين همه وجود قيمت ارائه شده در کانال يار مهربان خيلي مناسبت تر از کتابفروشي هاي موجود ديگر در اروپا مي باشد. 

از برتري ديگر کتاب هاي موجود در فروشگاه يار مهربان مي توان به ارائه کتاب هاي پر فروش جهان و معروف در کنار ارسال رايگان اشاره کرد.

راه هاي ارتباط با يارمهربان

کتابفروشي يار مهربان به دو صورت حضوري و غيرحضوري به فارسي زبانان عزيز در سراسر نقاط اروپا خدمات ارائه مي دهد. علاقه مندان به خريد کتابهاي چاپي فارسي مي توانند از طريق کانال هاي مختلف اين کتابفروشي که در زير نوشته شدند، اقدام به خريد کنند.

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: