تاکسی های آنلاین و کد تخفیف اسنپ و تپسی

تاکسی های آنلاین و کد تخفیف اسنپ و تپسی

امروزه رشد فناوری اطلاعات بر بخش های مختلفی از زندگی ما تاثیر گذاشته است. تقریبا همه ی ما نیاز ها و خرید هایمان را در اینترنت جست و جو می کنیم. از فروشگاه های اینترنتی وسایل مورد نیاز مان را می خریم، از لباس و پوشاک گرفته تا موبایل، خانه، ماشین و .... . همه گیر شدن گوشی های هوشمند نیز موجب راحت تر شدن و سریع تر شدن این کار ها شده است.

مورد دیگری که یکی از مسائل تقریبا نوظهور در کشور ما می باشد، استفاده از تاکسی ها ی اینترنتی است. استفاده از اسنپ و تپسی در صدر این تاکسی های اینترنتی قرار دارد. کد تخفیف اسنپ و کد تخفیف تپسی

 

 

سابقه تاکسی آنلاین در دنیا به چه سالی بر می گردد؟

سال ۲۰۰۹ سالی مهم در حمل و نقل عمومی شد. در کالیفرنیا فردی خوش ذوق ایده ای به ذهنش رسید که خیلی زود توانست برای ایده اش سرمایه گذار پیدا کند. نتیجه ورود اپلیکیشن اوبر به حمل و نقل آمریکا بود که در مدت کوتاهی بیشتر از ۷۰ درصد افراد از آن استفاده کردند.

اوبر به مشتری امکان سفارش تاکسی به صورت اینترنتی رو می دهد . Foursquare و Yelp از هم نمونه های مشهور دیگر هستند. از نمونه های موفق ایرانی که با استقبال روز افزون مردم رو به رو شده است. تاکسی آنلاین اسنپ و تپسی می باشد.

 

 

تاکسی آنلاین چیست؟

تاکسی های آنلاین امروزه جایگاه ویژه ای را در بین مردم به خود اختصاص داده است. از اسنپ و تپسی می توانید برای سفر های درون شهری خود استفاده نمایید. تنها با داشتن یک گوشی هوشمند می توانید این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب نمایید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

با نصب این برنامه کاربر می تواند به راحتی مبدا و مقصد خود را انتخاب نماید و هزینه سفر و مشخصات راننده را می تواند مشاهده نماید و در نتیجه پس از در خواست، نزدیک ترین خودرو به مبدا برای شما فرستاده می شود.

اسنپ، سامانه هوشمند حمل‌ونقل، پل ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده است و راهکاری سریع و ساده برای درخواست خودرو و موتورسیکلت به شمار می‌رود. با درخواست خودرو یا موتورسیکلت در این اپلیکیشن، پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، نزدیک‌ترین اسنپ به نشانی شما می‌آید. با اسنپ سفری ایمن، راحت و مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهید کرد.

 

 

 

دلیل استفاده ی بیشتر مردم از تاکسی های اینترنتی چیست؟

اپلیکیشن برنامه های اسنپ و تپسی کاملا فارسی هستند. و رابط کاربری ساده ای دارند. در همه ی شهر ها ی کوچک و بزرگ ایران در هر ساعتی از شبانه روز که باشد، در زمانی بسیار کوتاه ماشین دربست خودتان را اختیار دارید.

تاکسی های آنلاین از راننده هایی با اخلاق و منظم استفاده می کنند. نسبت به تاکسی های قدیمی آرامش و نظم بیشتری دارند.

تاکسی های اینترنتی به صرفه تر و اقتصادی تر از بقیه سرویس های دربستی تاکسی می باشند، قیمت ها از قبل محاسبه و شما به عنوان مسافر از آن مطلع می شوید. چانه زنی و درگیری سر کرایه هم وجود ندارد.

 

 

  

تفاوت تپسی با اسنپ در چیست؟

امروزه در چیزی که مشتریان می‌بینند تفاوت فاحشی وجود ندارد، چراکه درنهایت هر دو اپلیکیشن در حوزه حمل‌ونقل فعالیت می‌کنند و از نظر قیمت‌گذاری و مدل کسب‌وکار شبیه به هم به‌نظر می‌رسند. با این‌حال، الگوریتم ‌های هر شرکتی با دیگری متفاوت است و در آینده‌ای نزدیک شیوه‌های کاری هر دو با یکدیگر متفاوت‌تر خواهند شد.


این روزها تاکسی ‌های آنلاین دل اکثر کاربرانشان را برده‌اند تا جایی که براساس آماری که از سوی اسنپ ارائه شده است تعداد کاربران اسنپ ۵۸۰ هزار نفر و تعداد رانندگان آن ۲۸ هزار نفر اعلام شده است ‌که رشد ۱۰۰ درصدی اسنپ در ماه‌های اخیر را به همراه داشته است. رتبه رضایت کاربران از ۵ نمره ۴.۶ اعلام شده،‌ هم‌چنین گفتنی است مسافران شهری با اسنپ بیش از ۲۳ میلیون کیلومتر سفر کرده‌اند. 

 

 

امنیت در تاکسی های اینترنتی

امنیت کاربران ازجمله اولویت اصلی تاکسی های اینترنتی است. به همین منظور قابلیت ‌هایی در جهت امنیت و آسایش بیشتر مسافران ارائه می شود همانند:

  • احراز هویت کاربران راننده
  • ثبت اطلاعات کاربر راننده
  • بررسی خودرو کاربر راننده
  • عکس کاربر راننده
  • امکان به اشتراک گذاشتن اطلاعات و نقشه مسیر با آشنایان
  • پنهان‌سازی شماره تلفن کاربران راننده و مسافر در حین تماس

 

 

کد تخفیف اسنپ و کد تخفیف تپسی

تاکسی های اینترنتی بسیار مقرون به صرفه هستند، با این حال برای کسانی که می خواهند از تخفیف های بیشتری استفاده کنند، کد تخفیف اسنپ و کد تخفیف تپسی وجود دارد. ما این کد ها را در تخفیف هات در اختیار شما می گذاریم تا سفری ارزان تر را تجربه نمایید.

کد تخفیف اسنپ تریپ

کد تخفیف دیجی کالا




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 29 شهريور 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: