زیبایی نازنین ربانی

زیبایی نازنین ربانی

مرکز زیبایی نازنین ربانی با سی و یک سال سابقه کاری، ارائه دهنده کلیه خدمات برای بانوان عزیز اعم از خدمات زیبایی و درمانی که بهترین روش و امن ترین روش برای بدست آوردن زیبایی دائمی می باشد.
زیبایی بر اساس آناتومی صورت انتخاب می شود و هر کسی بر اساس چشم ابعاد بینی، پهنایی پیشانی و فاصله ی چشم ها از هم طرح ابروی مخصوص به خود را باید داشته باشد که به مرور زمان یا ابرو ها ریخته شده یا افتادگی ایجاد شده که در این مرکز با اطمینان می توان بهترین طرح را برای صورت عزیزان انتخاب کرد.

با توجه به اینکه امروزه همه به سمت حالت طبیعی داشتن پیش می روند و به دنبال مرکزی برای این هستند که با اطمینان کامل ار طرح و رنگ و به بهترین شکل و متناسب با اناتومی چهره خود، بهترین نتایج را داشته باشند.
میکروپیگمنتیشن روشی است که می توان به وسیله ی آن بهترین نتیجه را برای همیشه به همراه داشت. در اصل با این روش کاشت رندانه های مجاز با کمترین آسیب به لایه های مجاز انتقال داده شده و به صورتی که در زیر پوست ماندگار بوده و تغییر رنگ ندهد.
میکروپیگمنتیشن در حوزه ی پزشکی کاربرد های بسیاری دارد؛ از این روش می توان عارضه هایی که به سبب بیماری هایی ایجاد می شود و پس از درمان ناقص شده یا تغییر حالت داده اند را ترمیم کرد.

 
در مرکز میکروپیگمنتیشن در تهران با بهترین و به روز ترین دستگاه های موجود در ایران و اروپا انجام می شود که علاوه بر بهداشت بالا و مجوز های مربوطه از اداره بهداشت از دقت و ظرافت بالایی بر خوردار است این دستگاه با سر کارتریج های مخصوص بسیار ظریف و دقیق باعث کاشت رنگ در لایه ی مجاز پوست شده بدون انکه پارگی یا کبودی در موضع انجام کار شود.
با استفاده از این روش و دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو میتوان دقیق ترین و ظریف ترین خدمات ابرو چشم لب را ارایه داد با این دستگاه میتوان نواحی خالی شده شسر را نیز پر کرد تابه کف سر را به صورت پر پشت تر نمایش دهد.
میکروبلیدینگ نیز روشی دیگر از خدماتی است که در این مرکز انجام میشود این روش کاملا به روش دستی ا با قلم مخصوص انجام کیشود که باعث میشود قدرت مانور بیشتری برای کشیدین تار های بسیار نازک و دقیق کاملا همانند ابرو طبیعی را دارا بود.

باید توجه داشت که تمامی خدمات با مشاوره کاملا دقیق به صورت حرفه ای انجام میگیرد بر اساس سابقه ی پوستی رنگ پوست و اناتومی چهره.
همچنین این مرکز میتوان از بقیه خدمات از جمله کاشت مژه و لمینت مژه نیز استفاده کرد.
کاشت مژه به وسیله ی همه نوع مژه با توجه بزرگی و کوچکی چشم و فاصله ی چشم ها انجام می شود.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: