راهنمای جامع خرید بهترین آسانسور

راهنمای جامع خرید بهترین آسانسور

 

برای انتخاب یک آسانسور با کیفیت، و متناسب با آپارتمان خود، توجه به نکات مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که این سیستم بالابر از بخش های مختلف و متعددی تشکیل شده، که راندمان و کیفیت آن ها تاثیر زیادی بر روند کلی کارکرد آسانسور شما دارد. به همین خاطر علاوه بر توجه به زیبایی و ظاهر آن، باید به کیفیت فنی آن نیز توجه نمایید. چرا که هر چقدر کیفیت آسانسور شما بالاتر باشد، علاوه بر افزایش طول عمر آن، موجب کاهش هزینه های سرویس و تعمیر می شود.

مدل آسانسور خود را انتخاب کنید

همیشه در انتخاب انواع بالابر،کابین آسانسور اولین بخش از این سیستم است که به ذهن افراد خطور می کند. که زیبایی، مدل و ابعاد آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اما اولین قدم در راه اندازی سیستم آسانسور، انتخاب کاربری و توجه به محل استفاده از آن است. چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش مدل های مختلف در بازار، می توان برای هر ساختمان با کاربری های مختلف یک آسانسور انتخاب کرد. به عنوان مثال آسانسور خانگی که از آن می توان برای ساختمان و یا خانه هایی دو تا سه طبقه استفاده کرد، بسیار متفاوت از آسانسورهای تجاری یا فروشگاهی و یا مدل هایی که در برج ها استفاده می کنند، دارد. همچنین مدل آن ها که در انواع کششی، شیشه ای، هیدرولیکی، پنوماتکی، مغناطیسی و... نیز وجود دارند، کاربردهای مختلفی دارند. به همین خاطر ابتدا مشخص نمایید کجا و با چه کاربردی به بالابر احتیاج دارید.

پس از این کار باید بدانید که میزان ظرفیت مورد نظر، سرعت و البته ترافیک ساختمان شما به چه گونه است. چرا که هر یک از این عوامل می تواند به کلی ساختار یک آسانسور را دستخوش تغییر کند. امروزه یکی از مهم ترین کارهایی که مهندسان پیش از راه اندازی آسانسورها انجام می دهند، محاسبه ترافیک ساختمان است. جرا که سرعت و تعداد آسانسورهای کار شده باید جوابگو رفت و آمد افراد باشد. به همین دلیل عمدتا سرعت و تعداد بیشتر در ساختمان های تجاری و یا برج ها، و همچنین ظرفیت بالا در بالابرهای کارگاهی و یا آسانسورهای بیمارستانی در اولویت قرار دارند. 

انتخابی شیرین از بین انواع درب و کابین 

پس از اینکه کاربری و مدل کلی آسانسور خود را انتخب کردید، نوبت به بخش جذاب تر و ظاهر پسند تری می رسد. جایی که باید از بین انواع کابین های مختلف، با ظاهر و ابعاد متنوع، و همچنین انواعدرب آسانسور زیباترین و مناسب ترین مدل ها را انتخاب نمایید. امروزه در ساخت کابین ها به نکات مختلفی توجه می شود. که علاوه بر اهمیت ایمنی و استاندارد، زیبایی را نیز با خود به همراه دارند. تا جایی که ده ها مدل از کابین های مختلف را می توانید با درب مورد نظر خود ست کنید. امروزه یکی از نقاط مثبت یک ساختمان شیک و زیبا، مدل و کیفیت آسانسور آن می باشد. به همین خاطر نیز طراحان و مهندسان وسواس زیادی را در انتخاب آسانسور متناسب با ساختمان خود به خرج می دهند.

کابین ها انواع مختلفی دارند، و یکی از مدل های بسیار زیبا و خاص آن، مدل شیشه ای است. که بسیار مناسب برای برج ها و ساختمان های بلند، و یا استفاده در مراکز تجاری و فروشگاهی است. میزان شاسی ها و یا امکانات داخلی آن هم می تواند متغیر باشد. برخی افراد به دلیل افزایش جذابیت های ساختمان و استفاده حداکثری از تمامی بخش ها، علاقه زیادی به استفاده از کابین های لوکس دارند. جایی که امکانات جالبی را در خود جای داده اند. همچنین برای افزایش کارایی و کیفیت این سیستم نیز استفاده از درب هایی با کیفیت، که دارای مکانیزم مناسبی نیز هستند، بسیار حائز اهمیت است. امروزه درب های سانترال و تلسکوپی، جایگزین بسیار مناسبی برای درب های قدیمی و لولایی هستند. از همین رو می توان ازدرب سلکوم و فرماتور به عنوان دو تا از بهترین و با کیفیت ترین این مکانیزم ها نام برد. 

 

به سراغ بهترین شرکت آسانسور ایران بروید

کیفیت ساخت، استاندارد، رعایت ایمنی، استفاده از بهترین متریال، به همراه سابقه و تعهد جزو مهم ترین فاکتور یک شرکت مناسب در صنعت آسانسور است. جایی که بتوان از اصلت و کیفیت تمامی قطعات ریز و درشت به کار رفته در آسانسور خود اطمینان داشت. تا بتوان برای مدت طولانی از راندمان با کیفیت، بدون سر و صدا و لرزش و همچنین حرکتی ایمن بهره برد. شرکت صنعتی مگا به عنوان یکی از پیشگامان در تولید انواع کابین، و ارائه دهنده انواع قطعات مکانیکال و جانبی، در کنار عرضه انواع بهترین مکانیزم ها و درب های آسانسور در کشور شناخته می شود. این شرکت با استفاده از طراحان و مهندسان مجرب و با دانش، علاوه بر طراحی ای با کیفیت و استفاده از بهترین متریال، تنوع بسیار بالایی نیز در محصولات خود دارد. تا جایی که می تواند انواع خدمات را برای راه اندازی آسانسورهای گوناگون با کاربری های مختلف را داشته باشد. 

در صورتی که شما نیز قصد راه اندازی یک سیستم آسانسوری ایمن و با کیفیت را دارید، این گروه، قطعا انتخابی هوشمندانه و ایده آلی خواهد بود. عضویت رسمی در انجمن صنفی قطعات آسانسور و پله برقی، و همچنین عضو اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی و خدمات وابسه، در کنار سال ها تجربه و تخصص و حضور در پروژه های مختلف بخشی از کار نامه درخشان و قابل اتکا این مجموعه می باشد. صداقت در خدمات، خدمات رسانی پیش از خرید و پس از فروش، گارانتی واقعی، مشاوره های حرفه ای و محصولات با کیفیت، از جمله نکات مهم کارخانه صنعتی مگا منطبق بر اصول مشتری مداری است. 

https://megaindustrialgroup.com/

www.instagram.com/mega.elevator

۰۲۱-۷۶۲۱۷۹۰۷

۰۲۱-۷۶۲۱۷۷۳۰




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 15 فروردين 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: