شیشه شیر اونت

شیشه شیر اونت
شیشه شیر اونت فیلیپس اونت یک شرکت معتبر و شناخته شده در کشور انگلیس است که در سال 1936 تأسیس شد. این شرکت در ابتدا Cannon Rubber نام داشت و بعدا به اونت تغییر نام داد. مهم‌ترین محصولات تولیدی توسط این شرکت محصولات مناسب برای مراقبت از کودک و مادر است. علاوه بر آن محصولاتی مانند شیشه شیر و وسایل اولیه نوزاد را تولید می‌کنند.
موفقیت‌های بسیار چشمگیر برند سیسمونی اونت در دنیا و محصولات با کیفیت تولیدی توسط این برند باعث شد تا در سال 2006 کمپانی فیلیپس این برنر را خریداری کند. فیلیپس از شرکت‌های بسیار مطرح در زمینه تولید محصولات با کیفیت است و ترکیب آن با برند اونت باعث پیدایش محصولاتی با کیفیتی بسیار برتر شد. این کمپانی نیز به فیلیپس اونت تغییر نام داد.
سر شیشه تولیدی فیلیپس اونت
یکی از اولین و بهترین محصولات تولیدی برند سیسمونی اونت که در تمام دنیا محبوب و شناخته شده است، سر شیشه سیلیکونی است. طراحی و تولید این سر شیشه‌های به نحوی است که کمترین آسیب را به دهان کودک وارد کرده و به راحتی درون دهان جا می‌شوند. مواد اولیه به کار برده شده در این محصول بسیار با کیفیت بوده و کاملا بدون بو و مزه هستند. این محصول در تمام دنیا شناخته شده و بسیار محبوب و پر کاربرد است.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 14 دی 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: