مرکز تلفن تحت شبکه

مرکز تلفن تحت شبکه

 

شما قطعاً شغلی دارید که کارکنان زیادی دارد و برای بهبود روابط بین آنها و برقراری ارتباط راحت تر با یکدیگر و حتی با مشتری، به سیستمی نیاز دارید که این کار را برای شما انجام دهد. مرکز تلفن تحت شبکه راه حل مناسبی برای چنین شرکت هایی است که به رشد و توسعه سازمان خود فکر می کنند.

در این مقاله، با مرکز تلفن تحت شبکه بیشتر آشنا می شویم و مزایای این سیستم را بررسی می کنیم. در نهایت، اگر سوالی دارید، می توانید مسئله خود را مطرح کنید تا ما در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم.

مزایای مرکز تلفن تحت شبکه

این سرویس فوق العاده قطعا مزایای بسیاری دارد که باعث می شود که ما از این سرویس استفاده نمایین، در ادامه با چند مورد از این مزایا آشنا خواهید شد:

می توان از آن در هر کجای دنیا استفاده کرد

با استفاده از ویژگی های منحصر به فرد این مراکز تلفن، همه کاربران در هر کجا که باشند، تنها با اتصال به اینترنت و دسترسی به شبکه در شبکه تلفن سازمان در دسترس خواهند بود. به عبارت دیگر، کاربران این سیستم می توانند از دفتر، منزل، سایر شعب سازمان و یا حتی در سفر وارد سیستم شده و از تمام ویژگی های آن استفاده کنند.

راه اندازی سریع و عملکرد آسان

با یک رابط گرافیکی مبتنی بر وب، می توانید به راحتی تنظیمات VoIP مرکزی را در منوها و بخشهای طبقه بندی شده انجام دهید.

امکان ادغام با یک سیستم مرکزی سنتی

یکی از مهمترین مزایای مرکز تماس IP توانایی ادغام با سیستم PBX موجود است. برای صرفه جویی در منابع و صرفه جویی در هزینه ها، شرکت ها و سازمان ها قادر خواهند بود PBX خود را به راحتی به مرکز تماس IP متصل کنند.

قابلیت استفاده در موبایل (SoftPhone)

قراردادهایی که بودجه محدودی دارند ، مانند استارتاپ ها و استارتاپ ها ، می توانند به جای خرید سخت افزار، از نرم افزار های موبایلی استفاده کنند، که تمام ویژگی های تلفن های IP را در نرم افزار و به طور کامل به آنها می دهد.

انعطاف پذیری در توسعه

مهمترین عیب مبادلات آنالوگ محدودیت آنها در توسعه و گسترش ظرفیت است. بنابراین برای افزودن چندین خط شهری یا داخلی، به دلیل تعداد محدود شکاف ها در شاسی، افزودن یک شاسی جدید ضروری است. این مشکل در مبادله VoIP با استفاده از تابع modularity و استفاده از gateways برطرف شده و نیازی به تعویض واحد اصلی نیست.

در هزینه های نگهداری صرفه جویی کنید

با توجه به قدیمی شدن زیرساخت های سیستم تلفن سنتی، حجم مشکلات و هزینه های نگهداری فعلی به طور طبیعی بسیار زیاد است. اما در مرکز تلفن تحت شبکه، این مشکلات به دلیل کمترین تماس فیزیکی با زیرساخت ها به حداقل می رسد. علاوه بر این، برای استفاده از PBX نیازی به سیم کشی جداگانه نیست و از همان بستر شبکه استفاده می شود.

امکانات متنوع و کاربردی

PBX شبکه در عملکردهایی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد با PBX سنتی بسیار متفاوت است. و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 14 مهر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: