خرید ملک در آلانیا

خرید ملک در آلانیا

این روزها بازار خرید ملک در الانیا  و سرمایه گذاری در بازار املاک این کشور داغ است و بسیاری از سرمایه گذاران و مهاجران به دنبال بهترین گزینه در بین شهرهای مختلف این کشور هستند. در عین حال ، اگر شما یکی از افرادی هستید که به فکر خرید ملک در آلانیا ، ترکیه هستید ، اول از همه انتخاب هوشمندانه خود را تبریک می گویم. آلانیا ، به عنوان یکی از مناطق رو به رشد ترکیه ، نه تنها از نظر املاک ، بلکه از نظر گردشگری ، زیرساخت های شهری ، حمل و نقل و غیره نیز آینده بسیار درخشانی دارد.

https://turkeykhane.com/

 

آلانیا در کوه های توروس در ساحل جنوبی ترکیه و در منطقه آنتالیا واقع شده است. بودن در این منطقه دارای مزایای زیادی مانند امکانات گردشگری و ورزشی ، منابع آب و برق غنی برای آلانیا است و این منطقه را به مقصدی محبوب برای گردشگران و سرمایه گذاران که قصد خرید ملک در آلانیا دارند تبدیل کرده است.

 

با وجود همه اینها ، خرید ملک یک تصمیم دشوار است که نیاز به زمان و بررسی دقیق دارد. برای آشنایی با زوایای مختلف خرید خانه در آلانیا ، ادامه مطلب را بخوانید.

 

 

مزایای خرید ملک در آلانیا

همانطور که گفته شد ، خرید خانه در آلانیا به دلیل مزایای زیاد طرفداران زیادی دارد. برخی از مهمترین مزایای آلانیا عبارتند از:

 

آب و هوا

یکی از مهمترین مواردی که آلانیا به آن شهرت دارد ، آب و هوای دلپذیر و آفتابی در تمام طول سال است. متوسط ​​دما در آلانیا در زمستان حدود 15 درجه سانتیگراد و در تابستان حدود 40 درجه سانتیگراد است. اگر قصد خرید خانه در آلانیا را دارید ، خوب است بدانید که دسامبر تا فوریه سردترین ماه ها است و ژوئن تا سپتامبر گرم ترین ماه ها در این منطقه است ، زیرا اوت اوج گرمای آلانیا است. در ماه های گرم ، آفتابگردان و نسیم خنک و دمای ملایم گردشگران را به آلانیا جذب می کند. با این حال ، در زمستان هوا همچنان برای پیاده روی در فضای باز مناسب است.

 

فرهنگ و شیوه زندگی

فرهنگ و شیوه زندگی یکی از جذاب ترین بخش ها برای خریداران ملک در آلانیا است. از آنجا که آلانیا مقصدی محبوب برای گردشگران و مهاجران است ، ترکیبی متنوع از فرهنگ های مختلف را می توان در این منطقه مشاهده کرد. ساکنان موقت یا دائم آلانیا افرادی از اروپا ، ایران و روسیه هستند. در عین حال ، مردم ترکیه خود چندین ماه از سال به منطقه می روند تا از آب و هوا و سایر مزایای آلانیا لذت ببرند. بنابراین ، این شهر دارای دو دسته مشترک از امکانات رفاهی به روش سنتی و مدرن است. به عنوان مثال ، در آلانیا می توانید با غذاهای محلی در ترکان لوکانتا یا در رستورانی با منوی بین المللی غذا بخورید ، از موزه ، برج قرمز و قلعه باستانی دیدن کنید یا برای تفریح ​​به اسکی و اسکی بروید.

 

دویدن و پیاده روی در ساحل آلانیا ، پیک نیک روی رودخانه دیمچای و حتی بازدید از مرکز آلانیا که شامل خیابان آتاتورک با مغازه ها و فروشگاه های بزرگ آن می شود و همچنین رقص و موسیقی سنتی از دیگر جاذبه های آلانیا است.

 

حمل و نقل آسان و دسترسی هوایی

رسیدن به آلانیا بسیار آسان است ، زیرا دو فرودگاه در این منطقه وجود دارد. فرودگاه بزرگ آنتالیا کمتر از دو ساعت با آلانیا فاصله دارد و پروازهای روزانه را در سراسر جهان ارائه می دهد. فرودگاه گازیپاشا تنها نیم ساعت با ماشین آلانیا فاصله دارد و هزینه های حمل و نقل از این فرودگاه معقول و مقرون به صرفه است. اگر قصد مهاجرت به ترکیه و خرید ملک در آلانیا را دارید ، دیگر نگران اتلاف وقت و هزینه سفر به این منطقه نخواهید بود.

 

 

 

دلایل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در آلانیا

بسیاری از مردم در سراسر جهان ، به ویژه ایرانیانی که مایل به خرید ملک در آلانیا هستند ، قصد مهاجرت دائم و اقامت در ترکیه را دارند. برای اخذ اقامت دائم در ترکیه ، ارزش ملک خریداری شده باید بیش از 250،000 دلار باشد و خریدار مجاز به فروش ملک به مدت سه سال پس از اخذ اقامت نیست.

 

علاوه بر این ، خرید ملک در آلانیا یک راه بسیار مطمئن برای سرمایه گذاری است. در دهه گذشته بازار املاک و مستغلات در آلانیا رشد فوق العاده ای داشته است. ماهانه صدها معامله املاک در منطقه انجام می شود و بازار خریداران ترک و مهاجران خارجی دائماً در گردش است. بنابراین ، نقدینگی زیادی در بازار املاک در آلانیا وجود دارد. با توجه به رشد مداوم این منطقه و رویدادهای زیادی که برای به حداکثر رساندن سود شما از خرید ملک در این منطقه رخ می دهد ، بهتر است چشم اندازی بلند مدت برای سرمایه گذاری در آلانیا به مدت 8 تا 10 سال داشته باشید.

 

علاوه بر این ، اجاره ملک فرصتی عالی برای کسانی است که می خواهند ملکی در آلانیا بخرند ، اما به دلایل مختلف در حال حاضر نمی توانند در این منطقه زندگی کنند. البته اجاره ملک در آلانیا علاوه بر سود منطقی ، قوانین خاصی نیز دارد. به عنوان مثال ، شما باید اطلاعاتی را در مورد مستاجران در اختیار دولت قرار دهید ، مالیات مذکور را بپردازید و در مورد مسائل دیگر مانند مدیریت ساختمان ، نوسازی و ... می توانید از شرکت هایی که در این مناطق کار می کنند کمک بگیرید.

 

 

ارزان ترین محله های آلانیا برای خرید خانه

آلانیا محله های زیادی برای انتخاب دارد ، اما

ملکی در آلانیا ترکیه بخرید و اقامت کنید

برای خرید قانونی ملک در آلانیا ترکیه و اطلاع از شرایط خرید آپارتمان در آلانیا و اخذ اقامت ترکیه ، با دفتر ما در تهران تماس بگیرید تا بهترین پروژه ها در آنکارا را به شما ارائه دهد.

 

خرید ملک در ترکیه آلانیا

آیا به دنبال سرمایه گذاری مناسب ، ایده آل و مطمئن برای کسب درآمد یا سرمایه گذاری برای اجاره یا سود مناسب و احتمالی از فروش مجدد هستید ، در واقع ترکیه ، برای تحقق بخشیدن و برآوردن نیازها و انتظارات بازار بزرگ املاک و مستغلات به که خوشحال

 

همچنین ، برنامه شهروندی سرمایه گذاری کشور یکی از مناسب ترین و ارزان ترین درخواست ها و پیشنهادات را در جهان ارائه می دهد.

 

شما می توانید با حداقل سرمایه گذاری در کشور همسایه به مدت سه ماه گذرنامه ترکیه بگیرید و همچنین می توانید به راحتی از ظرفیت زیاد آپارتمان ها و ویلاهای مدرن در ساحل استفاده کنید.

شرایط خرید ملک در آلانیا

خرید آپارتمان در آلانیا و اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک در ترکیه در این قسمت به تفصیل مورد بحث قرار می گیرد ، در واقع می توان گفت که ترکیه به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی جذاب و آب و هوای خوب شرایط خوبی دارد. .

 

علاوه بر این ، مجاورت فاصله به معنای قرار گرفتن در مرز با ایران است و نزدیکی فرهنگ ایران و ترکیه که عمدتاً مسلمان هستند ، مجاورت فرهنگ غذایی و سایر آداب و رسوم مشترک ایران ، شهروندان ایرانی را می خواهید در این کشور سرمایه گذاری کنید

 

به همین دلایل ، ترکیه شرایط ویژه ای برای سرمایه گذاری و همچنین اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک در آلانیا دارد.

 

آشنایی با ترکیه

ترکیه یکی از مهمترین کشورهای خاورمیانه و اروپا است این کشور زیبا و منحصر به فرد در منطقه بین آسیا و اروپا واقع شده است و به عنوان کشوری بزرگ و مناسب با ارزش مکانی و اقتصادی و همچنین ارزش فرهنگی شناخته می شود.

 

این کشور از شمال با دریای سیاه روسیه ، از جنوب با دریای مدیترانه و از غرب با گرجستان ، ایران و عراق همسایه است. سوریه در جنوب شرقی ترکیه واقع شده است. زبان رسمی مردم ترکیه ترکی استانبولی است.

 

با این حال ، افراد سایر کشورها با زبان و گویش از هر نقطه از جهان مانند کردی ، و همچنین گویش های زاز را می توان در آن کشور ذکر کرد. همچنین در سال های اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیری در اقتصاد این کشور بوده ایم و این موضوع منجر به رشد توسعه فناوری و همچنین علم یا مشاغل مختلف شده است.

 

مهم ترین شهر ترکیه استانبول است. جمعیت آن 20 میلیون نفر است و بنابراین یکی از کلان شهرهای قاره اروپا و آسیا است. ایران شرکت های مختلفی را در این کشور ثبت می کند. این اقدام باعث مبادله کالا و خدمات بین ترکیه و ایران شد. شرکت های ایرانی را تقریباً در همه زمینه های تجاری و بازرگانی این کشور می توان یافت.

سوالات متداول در مورد خرید ملک در آلانیا

چگونه در ترکیه آپارتمان بخریم و اجازه اقامت بگیریم؟

 

خرید آپارتمان در ترکیه و گرفتن گذرنامه چگونه است؟

 

نحوه خرید آپارتمان در ترکیه

 

هزینه خرید آپارتمان در ترکیه

 

مزایای خرید آپارتمان در ترکیه

 

مطالعه و تحقیق درباره خرید ملک در ترکیه از زوایای مختلف مورد بحث قرار می گیرد - این که شرکت سرمایه گذاری و املاک ترکیه در تلاش است تا تمام اطلاعات این مقاله را به روز و مطابق با آخرین قوانین ترکیه نگه دارد.

 

خرید خانه در ترکیه همواره به دلیل موقعیت جغرافیایی و تاریخی یکی از گزینه های اصلی سرمایه گذاری ایرانیان بوده است. موقعیت استراتژیک بین سه قاره آسیا ، اروپا و آفریقا نیز برای سرمایه گذاران بین المللی ترجیح داده می شود.

 

ملکی در آلانیا بخرید و در ترکیه اقامت کنید

راه های مختلفی برای اخذ اقامت ترکیه وجود دارد که یکی از آنها خرید ملک در آلانیا است. مهمترین و ساده ترین راه برای اخذ اقامت در ترکیه خرید ملک در آلانیا برای کسانی است که می خواهند در ترکیه زندگی کنند.

 

به این ترتیب ، آنها می توانند اقامت خود را به صورت سالیانه تمدید کنند ، مشروط بر اینکه خانه خود را نفروشند و صاحب خانه نباشند. .

 

چندین عکس گذرنامه نیز مورد نیاز است که باید آنها را شناسایی کنید. آنها با تمدید سالانه اقامت خود می توانند پس از 5 سال برای اقامت دائم اقدام کنند.

 

آپارتمان در ترکیه و اخذ گذرنامه در واقع خرید ملک در آلانیا لیستی از الزامات اخذ پاسپورت ترکیه با خرید آپارتمان و سرمایه گذاری در ترکیه است.

 

خرید ملک در آلانیا

از 45 تا 90 روز پس از خرید پاسپورت ترکی خود را دریافت خواهید کرد.امکان دریافت گذرنامه برای والدین و کودکان زیر 18 سال وجود دارد.

 

برای دریافت پاسپورت ، قیمت آپارتمان باید 250،000 دلار باشد.

 

همچنین برای خرید ملک در آلانیا باید ملک خریداری شده را به مدت 3 سال نگه دارید.

 

فرم غیر سرمایه گذاری و اقامت موقت خود را پر کنید

 

تصویر شش در پنج

 

ارائه گذرنامه

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 19 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: