قیمت خرید پنل خورشیدی

قیمت خرید پنل خورشیدی

قیمت پنل خورشیدی سلول های خورشیدی ، سیستم های خورشیدی یا صفحات خورشیدی بیشتر مناسب مناطقی هستند که امکان برق رسانی وجود ندارد یا هزینه های زیادی باید پرداخت شود ، مانند مزارع ، ویلا ، باغ ، دام ، مراکز دام (شترمرغ و ...) ، ماهی و آبزیان و .... با نصب سیستم خورشیدی علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق ، می توانید از پرداخت قبض های برق ماهیانه خلاص شوید و در حفاظت از محیط زیست و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر پیشگام باشید.

پنل خورشیدی مونو کریستالی

صفحات خورشیدی مونو کریستالی از یک کریستال سیلیکونی بزرگ تشکیل شده اند که به دلیل دقت در فرآیند تولید و خلوص سیلیس استفاده شده در آن ، نسبت به سایر سلول های خورشیدی دارای مزایا و معایبی است.

 

پنل خورشیدی پلی کریستالی

سلولهای خورشیدی پلی کریستالی با قرار دادن چندین کریستال سیلیس در یک سلول PV بدست می آیند که به دلیل سادگی فرایند ساخت ، دارای مزایا و معایبی نسبت به سلولهای تک بلوری هستند.

 

ساخت ایران و آلمان

بیشتر پنل های خورشیدی ارائه شده توسط شرکت مهندسی الکترونیک زرین در ایران ، چین ، کره جنوبی و آلمان تولید می شود که طبق سیستمی که توسط کارشناسان این شرکت طراحی شده به شما ارائه می شود.

برخی از خدمات و تجهیزات ارائه شده در شرکت:

 

اجرای سیستم خورشیدی متصل به شبکه برق ملی (On Grid) برای فروش واحد برق (در استان اصفهان)

تحویل تجهیزات سیستم متصل به شبکه برای کل کشور

 صرف نظر از منبع تغذیه خورشیدی ، برای مکانهایی که به برق شهر دسترسی ندارند مناسب است

تولید اینورترهای مستقل شبکه با کارایی 95٪

تحویل کلیه تجهیزات خورشیدی از جمله پنل خورشیدی ، کنترل کننده شارژ ، اینورتر و باتری

تولید بسته های قابل حمل و نصب آسان مناسب برای عشایر ، زنبورداران و هرجایی که برق نیاز باشد و سهولت و نصب سریع از اهمیت برخوردار است

پروژه های ویژه ویلا و باغ.:. مناسب برای باغ ها ، مزارع ، دام ها ، زنبورداران ، عشایر ، ویلا و ...

من انواع پنل های خورشیدی را می فروشم

گروه صنعتی فامکو هایپر صنعت با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تجهیزات صنعتی ، ساختمانی ، کشاورزی و برقی وارد عرصه تولید و عرضه صفحات خورشیدی و UPS خورشیدی شده است تا سهم کوچکی در حل مشکلات هموطنان عزیز ما. ما همچنین می توانیم از این انرژی خالص و بدون آلودگی خورشید که یک نعمت ناب و ارزشمند برای میهن عزیزمان است بهره ببریم.

 

گروه صنعتی Famco Hyper Industry آماده ارائه مشاوره و تخصص در زمینه ساخت نیروگاه های خورشیدی و ارائه لیست قیمت پنل های خورشیدی ، لیست قیمت پنل های خورشیدی ، لیست قیمت UPS خورشیدی ، لیست قیمت شارژ کنترلر خورشیدی است ، لیست قیمت اینورتر خورشیدی و لیست قیمت پنل خورشیدی و به طور کلی کلیه تجهیزات برای مشتریان عزیز به انرژی خورشیدی بستگی دارد.

 

بازدید کننده گرامی ، اگر با تلفن همراه از این پنل بازدید کردید ، لطفاً هنگام دیدن جدول ، تصویر را به سمت چپ یا راست بکشید تا جداول کامل را ببینید (برخی از جداول به دلیل اندازه ممکن است به طور کامل بر روی پنل نمایش داده نشوند ، همچنین می توانید تلفن را به صورت افقی مشاهده کنید تا جداول را بهتر ببینید.)

مشخصات فنی پنل خورشیدی

خورشید به عنوان بزرگترین منبع انرژی مدتهاست که مورد توجه همه قرار داشته است. 75٪ جرم خورشیدی از هیدروژن تشکیل شده است که در اثر واکنشهای مختلف هسته ای به هلیم تبدیل می شود. انرژی به دست آمده در این فرآیند با سرعت تقریبی 300000 کیلومتر در ثانیه 150 میلیون کیلومتر تا زمین را در 8 دقیقه و 19 ثانیه طی می کند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 6 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: