بهترین گوشی های آیفون برای بازی های موبایلی

 

گوشی آیفون هاکان موبایل این گوشی که در سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد، اولین سری گوشیهای آیفون با صفحه نمایش بزرگتر بود. این دستگاه که آیفون 5 نام گذاری شد، با قیمت همان 199 دلار و با رنگ طلایی به مردم عرضه شد. استیو جابز همیشه دوست داشت اولین باشد، به همین دلیل محصولات خود را برای کسانی تولید میکرد در اولین روز عرضه خرید گوشی اپل (خرید گوشی آیفون) در صف میایستادند و منتظر بودند جدیدترین گوشی آیفون اپل را در دست بگیرند. قیمت گوشی اپل 6S که در بین گوشیهای چند نسل قدیمیتر آیفون است و تنها در ایران به صورت دست دوم خرید و فروش میشود، بالاتر از گوشیهای آکبند و باکیفیت دیگر کمپانیها خرید و فروش میشود. همان شکل فشرده و زیبا که به راحتی در یک دست جا میگیرد، اما لبهها بافت متفاوتی دارد که فرق دو گوشی را در دستتان احساس خواهید کرد. اگر بخواهید از ظرفیت باتری به طور کامل استفاده کنید، در صورتی که روی یوتیوب ویدیو با کیفیت 4K تماشا کنید، روی اسپاتیفای آهنگ گوش کنید و ساعتها در اینستاگرام بگردید، از صبح تا شب طول خواهد کشید تا باتری گوشی تمام شود. از طرفی قطعات سخت افزاری به کار رفته در آیفون در انحصار شرکت اپل هستن و در هیچ گوشی دیگه ای در دنیا ازش استفاده نمیشه .

 

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اما اگر معمولی از گوشی استفاده کنید، یعنی از وای فای استفاده کنید، حدود 2 ساعت به موسیقی گوش کنید، چند ویدیو روی یوتیوب نگاه کنید و چند ساعتی هم در اینستاگرام بگردید، در طول یک روز شاید تا 60% باتری استفاده شود. یعنی الکی بالاست و به مرور زمان کاهش پیدا میکنه اما خوشبختانه یا متاسفانه معمولا دیگه از یه حدی ارزون تر نمیشه . خیلی از کاربرانی که با گوشی های اپل کار نکردن شاید ندونن که علت بالا بودن قیمت آیفون چیه . طبق یک نظرسنجی، بیشتر مردم فقط به دلیل بالا بودن قیمت موبایل ایفون از آن استفاده نمی کنند. آیفون 8 به عنوان یکی از قدرتمندترین آیفونهای اپل در سال 2017 عرض اندام نموده است . دوربین مادونقرمز، این نور را تشخیص داده و با الگویی که قبلا از صورت شما ثبت کرده، مطابقت میدهد و در صورت یکی بودن، قفل گوشی را باز میکند. چگونه گوشی آیفون را از حالت سایلنت خارج کنیم؟ همچنین ممکن است iPhone را روی حالت سایلنت قرار داده باشید.

برای استفاده از این حالت هم کافی است در اپلیکیشن گوشی عدد 0.5x را لمس کنید و با انتخاب 1x به حالت عادی بازگردید. شرکت هواوی Huawei در یک سال اخیر با عرضه گوشی های ارزان قیمت تونسته سهم قابل توجهی از بازار گوشی موبایل رو به خودش اختصاص بده . آيفون XS MAX و XS دو محصول بعدی آن در سال ۲۰۱۸ عرضه شدند که از نظر سختافزاری و قابلیتها با نسخههای قبلی تفاوتی نداشتند اما با ابعاد بزرگتر طراحی شده بودند. اما اگر بخواهیم به صورت ویژه به قیمت گوشی های آیفون بپردازیم باید بگوییم، با این که عوامل مختلفی بر روی قیمت گوشی آیفون تاثیرمی گذارد اما 3 عامل از بقیه مهم تر هستند. این مسئله دلایل مختلفی دارد که با روشهایی ساده میتوانید آن را برطرف کنید. البته با توجه به شبکهی 5G که برای این گوشی در نظر گرفته شده است، مصرف باتری تا حد چشمگیری افزایش یافته است. صفحه نمایش آیفون ایکس در مقایسه با پنلهای معمولی، مصرف انرژی کمتری داشته و دلیل آن هم استفاده از پنلهای اولد است.

 

تصویربرداری در شب که حتی در صحنههای بسیار تاریک، عکسهای خوبی ثبت میکند از دیگر نکات مثبت آیفون 11 به شمار میآید. به طوری که با عکاسی سلفی در محیطهای تاریک، صفحهنمایش به رنگ سفید در آمده و با افزایش لحظهای روشنایی صفحه به 300%، نور کافی در اختیار دوربین قرار داده میشود. آيفون 11 پرو نسخهی پیشرفتهتر و دارای سه دوربین پشت بود و 11 پرو مکس به عنوان نسخه فول آپشن معرفی شد که سه دوربین پشت و ابعادی بزرگتر داشت. اما کیفیت تصاویر به دلیل Micron Pixel بزرگتر به شکل قابل توجهی بهتر شده است. طراحی آخرین مدل گوشی آیفون 11 به نسبت آیفون XR تغییر چندانی نکرده، هرچند دو رنگ جدید به مجموعه رنگهای این گوشی افزوده شده است. درباره ی آیفون 5C نیز باید بگوییم که تنها تفاوت آیفون 5C باآیفون 5، بدنه ی پلاستیکی آن بود که قیمت آن را کمی نسبت به مدل قبلی ارزان تر کرد وگرنه قطعات و سخت افزارهای داخلی این گوشی دقیقا مشابه با آیفون ۵ باقی ماند. کسانی که دغدغه قیمت دارند و در عین حال میخواهند که جدیدترین مدل آیفون را داشته باشند، آیفون SE 2020 بهترین گزینه ممکن است. گاهی ممکن است مشکلی پیش بیاید که نتوانید صدای زنگ گوشی آیفون خود را بشنوید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 24 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: