معرفی مایگریشن اسکیلز

معرفی مایگریشن اسکیلز

  

مایگریشن اسکیلز یک استارتاپ در زمینه آموزش زبان خارجی به صورت تخصصی و دسته بندی شده است که استاد و متقاضی را به یکدیگر معرفی می کند و هر گونه خدمات آموزشی از جمله معلم خصوصی، دوره آموزشی به صورت پکیج فیزیکی و دانلودی، کلاس آنلاین و حضوری، مدرسه آنلاین،کتاب های خارجی اورجینال و غیر اورجینال، مشاوره تخصصی آموزش زبان، فروشگاه آموزشی و به‌طورکلی آنچه یک زبان آموز برای یادگیری و یک استاد برای یاد دادن، به آن نیاز دارد را به صورت تخصصی و کارشناسی شده فراهم می‌کند. در مایگریشن اسکیلز، صفر تا صد یادگیری زبان انگلیسی را به عنوان ابزار قدرتمند قرن بیستم، به شما آموزش می دهیم.

 

مایگریشن اسکیلز یک پلت فرم مارکت پلیس برای یادگیری زبان خارجی (در فاز اول انگلیسی) است که زبان آموزان و مدرسان را به هم متصل می کند. مایگریشن اسکیلز فروشگاه دیجیتالی است که بستری را برای فعالیت مدرسین و تولیدکنندگان و فروشندگان کالاها و خدمات مرتبط به زبان با برندهای مختلف فراهم می‌نماید.هر مدرس و تامین‌کننده‌ای پنل مختص خود را دارد؛ به محض سفارش و انتخاب آن فروشنده از سوی یک مشتری، آن محصول یا خدمت در لیست سفارش فرد قرار می‌گیرد.

 

متقاضیان یادگیری زبان که می خواهند از این مهارت جهت تحصیل در دانشگاه های داخل، دانشگاه های خارج (اپلای کردن) و مهارت شغلی جهت مهاجرت استفاده کنند می توانند تمام خدمات تخصصی خود را به صورت متمرکز، ارزان‌تر و راحت‌تر از این سایت تهیه کنند.مزیت ما نسبت به رقبای داخلی، جامعیت خدماتی است که ارائه می‌دهیم یعنی سایت مایگریشن از اجتماع بیش از 10 نوع خدمت تشکیل شده است.

 

مایگریشن اسکیلز یا مهارت های مهاجرت، یک مرجع جستجو و انتخاب استاد زبان به همراه دروس و دوره های آموزشی فشرده و غیر فشرده مختلف برای یادگیری زبان آموزان است. با استفاده از پلتفرم آموزش آنلاین زبان مایگریشن اسکیلز می توانید با اساتید و آموزشگاه های مختلف آموزش زبان سراسر کشور ارتباط بگیرید و روند پیشرفت خود را در هر مرحله از یادگیری زبان خواهید دید. هدف ما در سایت مهارت های مهاجرت، آموزش مهارت های زبان شامل مکالمات عمومی انگلیسی، رایتینگ، ریدینگ، اسپیکینگ، لغات، گرامر و مهارت شنیداری زبان های مختلف (در فاز اول انگلیسی) به صورت آنلاین با کمترین هزینه و بی نیاز از صرف زمان و هزینه ی رفت و آمد برای مدرسین و زبان آموزان می شود.

 

در کلاس های آنلاین زبان تمرکز بر روی مهارت های مورد نیاز زبان آموز، تمرین مکالمه زبان آنلاین، استفاده از بهترین منابع و کتب برای یادگیری زبان، داستان های کوتاه انگلیسی، اخبار و فیلم های زبان های دیگر و استفاده از متدهای مختلف و جذاب آموزشی می باشد. در واقع مایگریشن اسکیلز به صورت تخصصی و حرفه ای تلاش می کند که پاسخی برای نیازهای هر نوع زبان آموزی داشته باشد و چه زبان آموزی دوست داشته باشد به تنهایی و از طریق خودآموز و بدون کمک مدرس زبان یادگیری را شروع کند و چه دوست داشته باشد که استاد زبان مسیر آموزش زبان را برای او مشخص کند می تواند در مایگریشن اسکیلز پاسخی به سوالات زبان خود پیدا کند. کلاس های آنلاین زبان مهارت های مهاجرت به صورت خصوصی و گروهی با استاد دلخواه زبان آموز در روزی که بخواهد برگزار می شوند.

 

در سایت مایگریشن اسکیلز می توانید اطلاعات کاملی راجع آزمون های داخل و خارج(آیلتس ، تافل و ...) به صورت تخصصی و حرفه ای پیدا کنید. همچنین روش های اپلای در دانشگاه های خارج، همچنین اطلاعات کاملی راجع زندگی و کار در کشورهای مقصد را برای شما آورده ایم.

 

بنیانگذاران این استارتاپ فارغ التحصیلان دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و شریف می باشند که تجربه عمیقی در صنعت آموزش مقاطع تکمیلی کشور دارند.

 

فراگیری یک زبان جدید تجربه ی یک زندگی تازه است

این روزها فراگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی دغدغه بسیاری از کسانی است که سعی دارند از رویدادهای مختلف جهان آگاه گردیده و با پیشرفت های به دست آمده همگام باشند. مطالعه و درک محتوی متون مختلف موجود در کتب، روزنامه ها، مجله ها، سایت های اینترنتی و … یکی از راه های به روز رسانی اطلاعات می باشد که فراگیری زبان انگلیسی را امری اجتناب ناپذیر گردانیده است. بسیاری از شبکه های رادیویی و تلویزیونی دنیا اخبار علمی، فرهنگی، آموزشی، هنری و … را از سراسر دنیا جمع آوری کرده و به زبانی ساده و به دور از تکلف در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند. بسیاری از افراد در گوشه و کنار دنیا به این اخبار دسترسی داشته و از آنها بهره می گیرند. ولی لازمه درک این همه اطلاعات و اخبار علمی و ارتباط با کل جهان به عنوان یک دهکده جهانی، فراگیری زبان انگلیسی است.

 

چرا مایگریشن اسکیلز

اهمیت و ضرورت فراگیری زبان انگلیسی و اطلاع از آنچه در این کره خاکی رخ می دهد ما را بر آن داشت تا به صورت حرفه ای و وسیع استارتاپ مارکت پلیس مایگریشن اسکیلز را متولد کنیم.


امروزه برای کسب موفقیت در زمینه‌ی شغلی و تحصیلی دانستن زبان انگلیسی یک ضرورت محسوب می‌شود. افرادی که می‌خواهند دانش خود را به‌روز نگه دارند و از پیشرفت دنیای علم و تکنولوژی جا نمانند باید زبان انگلیسی را بدانند و به آن تسلط داشته باشند. علاوه بر اینها دانستن زبان انگلیسی این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا با افراد برجسته در حوزه‌های تخصصی ارتباط برقرار کنند و دانش‌شان را در آن زمینه افزایش دهند.


برای یادگیری زبان انگلیسی روش‌ها و متدهای فراوانی وجود دارد ما سعي كرده ايم روش‌های مختلفی که امروزه برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌شود را در سايت مايگريشن اسكيلز گردآوري کنیم تا زبان آموز براحتي به اطلاعات جامع دسترسي داشته باشد.

 

مایگریشن اسکیلز یا مهارت های مهاجرت وب‌سایتی است که در آن محتوا و منابع آموزشی مورد نیاز زبان آموزان مقاطع مختلف و همچنین خدمات مورد نیاز مهاجرت تحصیلی و شغلی را ارایه مینماید. اگر می‌خواهید مکالمه زبان خارجی را فرا بگیرید اگر می خواهید در آزمون های داخل و خارج شرکت کنید اگر قصد مهاجرت تحصیلی و شغلی دارید اگر قصد مهاجرت به روش های مختلف (سرمایه گذاری و …) را دارید، ما در مایگریشن اسکیلز قدم به قدم همراه شما هستیم. در این سایت تمام منابع و خدمات آموزشی به روز منتشر شده داخل و خارج از کشور را معرفی و ارایه می کنیم، اخبار حوزه زبان خارجی و امور مرتبط به مهاجرت را می‌گذاریم و در این مسیر با مشاوره‌ها و آزمون‌های مختلف زبان های داخل و خارج، شما را همراهی کرده و لحظه های خوشی را برایتان رقم می زنیم.

 

یکی از فرهنگ و فرصت هایی که تهدید کرونا برای ما ایجا کرد فرهنگ آموزش آنلاین و ماندن در خانه بود که علی رغم چالش ها و نبود زیرساخت های مربوطه توانست خود را به عنوان یک فرهنگ بر ما حاکم کند لذا با عنایت به همه گیری آموزش آنلاین در ایران ما یاد خواهیم گرفت.

 

چطور می‌توانیم زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیریم؟

در سایت مایگریشن اسکیلز اساتید مطرح داخلی و خارجی، زبان را براساس جدیدترین منابع روز دنیا، به صورت صوتی و تصویری به شما آموزش خواهند داد.

 

مهمترین ویژگی‌های دوره‌های صوتی و تصویری مایگریشن اسکیلز:

1- می‌توانیم هر زمانی که دوست داشته باشیم، از آموزش‌ها استفاده کنیم.
2- می‌توانیم هر چندبار که دوست داشته باشیم، درس‌ها رو ببینم.
3- می‌توانیم قبل از استفاده از درس‌ها، نمونه‌های تدریس اساتید رو ببینم.
4- می‌توانیم هر چند ساعت که بخواهیم درس بخوانیم، سریع تر یا آهسته تر پیش برویم.
5- می‌توانیم بلافاصله پس از ثبت نام درس‌ها را دانلود کرده و در اختیار بگیریم.
6- می‌توانیم انتخاب کنیم که کدوم یک از مهارت‌های زبان انگلیسی را کار کنیم.
7- می‌توانیم توی خانه، محل کار، توی خودرو و یا هر جای دیگه‌ای از فیلم‌ها استفاده کنیم.

www.migrationskills.ir

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 3 فروردين 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: