طراحی سایت تخصصی│سفارش طراحی سایت

طراحی سایت تخصصی│سفارش طراحی سایت

طراحی سایت تخصصی با بهترین طراحان، همان چیزی است که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد تا فعالیت های خود را در بستر اینترنت گسترش دهد.

اگر چندین سال قبل در مورد طراحی سایت صحبت می کردید، افراد زیادی به حرف هایتان توجه نمی کردند و یا شما را جدی نمی گرفتند، اما به مرور فعالیت های اینترنتی افزایش پیدا کرد و دید وسیع تری نسبت به فعالیت سایت ها ایجاد شد.

تاجایی که دیگر هر کسب و کاری، مخاطبین خود را در بستر گسترده اینترنت پیدا می کند و روی فعالیت های آنلاین، سرمایه گذاری بیشتری می کند.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت یاWeb-Design  به کلیه مراحلی گفته می شود که با پیاده سازی مهارت های مختلف، در نهایت منجر به راه اندازی سایت شده و این امکان را به مدیر سایت می دهد تا روی صفحات طراحی شده سایت، محتوا و محصولات را بارگذاری کند.

طراحی سایت حرفه ای

همانطور که گفتیم، در سال های اخیر، افزایش سرمایه گذاری روی فعالیت های اینترنتی با رشد چشمگیری روبه رو شده است.

طراحی سایت نقش بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی، در فعالیت های اینترنتی دارد و جزو الزامات تمام شرکت ها، موسسات، تجارت ها، فروشگاه های مطرح و سازمان های مختلف است، با وجود این ها، کسب و کار های دیگری هم هستند که داشتن سایت برایشان امتیاز مثبت و رشد قابل توجهی به همراه خواهد داشت، مثل عمده فروشان و خرده فروشی ها، کسب و کار های متوسط یا کوچک، فروشندگان انحصاری و رقابتی و ...

طراحی سایت حرفه ای، طراحی تخصصی جزئیات سایت است که با رعایت استاندارد ها انجام می شود و رتبه شما را از لحاظ فعالیت های گرافیکی، سئو و رعایت قوانین موتور های جستجوگر، امنیت، سرعت سایت، تجربه کاربری و ... بالا می برد.

4 مرحله اساسی طراحی وب سایت

اقداماتی که از شروع سفارش طراحی سایت تا راه اندازی سایت انجام می شود، به 4 مرحله کلی تقسیم می شود که در ادامه به بررسی کامل هر مرحله می پردازیم.

1. طرح ریزی اولیه از سایت

همیشه قبل از اینکه فعالیتی را شروع کنید، به نقشه راه نیاز دارید تا بدانید دقیقا به دنبال چه میگردید و چه اهدافی برای انجام آن کار دارید، اینکار باعث می شود که چهارچوب اولیه هدف خود را مشخص کرده باشید و طبق بررنامه پیش بروید.

برای اولین مرحله طراحی سایت لازم است که نقشه اولیه و کلی از نوع سایت و نیاز کارفرما داشته باشیم تا از هدف اصلی راه اندازی سایت و مدل ایده آل ذهنی کارفرما مطلع شویم و بر اساس آن، نقشه راه اندازی سایت را طراحی کنیم.

طرح اولیه شامل محل قرار گیری عناصر، تعداد صفحات، قرار گیری طرح های گرافیکی، زمان تقریبی اتمام کار و ... است.

2.  طراحی کار های گرافیکی سایت

بعد از اینکه نقشه اولیه سایت طراحی شد، نوبت طراحی گرافیکی، طراحی صفحات، طراحی لوگو، ایجاد قالب سایت، طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری است که یکی از حرفه ای ترین فعالیت های طراحی سایت است و توسط گرافیست های شرکت طراحی سایت انجام می شود.

بعد از طراحی صفحات سایت، لازم است که دیزان از فیلتر متخصصین تجربه کاربری و رابط کاربر عبور کند که هر کدام، فعالیت های متفاوتی روی طراحی اعمال می کنند.

فعالیت های UX:  یو ایکس یا تجربه کاربری با تحلیل دقیق و نکته سنجی، طراحی را به شکلی تغییر می دهد که مطابق با سلیقه کاربران باشد و نظر آن ها را جلب کند.

فعالیت های UI: گرافیستی که مسلط به یو آی یا رابط کاربری است، در تلاش است تا دسترسی هایی که در طراحی به کار رفته را به گونه ای تغییر دهد که کاربرد ساده ای داشته باشند و کاربران به راحتی از آن ها استفاده کنند.

3. کدنویسی و برنامه‌نویسی سایت

برنامه نویس یا توسعه دهنده وب، با زبان های برنامه نویسی حرفه ای آشنایی دارد و با استغاده از آن ها، دستورات موردنیاز را طراحی می کند تا توسط موتور های جستجوگر، به راحتی خوانده شود.

کدنویسی، مرحله حساسی از طراحی سایت است که با هر کد، نوع خدمات رسانی، سرعت، امنیت و ... تغییر خواهد کرد.

بخشی از کدنویسی سایت، مربوط به کدزنی صفحات سایت است که توسط گرافیست ها درست شده است که در این قسمت، صفحات، المان ها، قابلیت ها باید کدنویسی و بارگذاری شوند.

طراحی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی، نصب و راه اندازی اولیه CMSها، ایجاد تغییرات در عملکر سایت و یا ظاهر نیز به فعالیت های برنامه نویسی نیاز دارد.

4. اقدامات نهایی برای راه انداز سایت

تمامی مراحل تا الان، بعد از مرحله آخر برای کاربران قابل مشاهده اس، چون هنوز چیزی روی سایت قرار نگرفته است.

برای ایجاد یک بستر در موتور های جستجوگر، در ابتدا باید دامنه مورد نظرتان را تهیه کنید، این دامنه همان آدرس سایت است که باید با حوزه فعالیتی شما همخوانی داشته باشد.

بعد از خرید دامین و پسوند دامین، لازم است بستری تهیه کنید که سایت و محتوا را روی آن بار گذاری کنید و برای عموم به نمایش بگذارید.

این بستر، میزبان یا هاست نام دارد که سیستم مدیریت محتوا روی آن نصب می شود و مثل فرمان، محتوای سایت را مدیریت می کند.

 

 

خلاصه

روزانه سایت های زیادی به جود می آیند تا هر چه سریعتر رقابت خود را با بهترین های حوزه خود آغاز کنند که در میان آن ها، شمار زیادی جزو رقبای شما محسوب می شوند.

پیشنهاد می کنم اگر هنوز اقدامی برای طراحی سایت نکردید و یا از سایت سابق خود نتیجه مطلوبی ندیدید، همین حالا در فکر ایجاد یک تغییر چشمگیر باشید و تصمیم خود را عملی کنید، تا به قعر جدول رقابت سقوط نکنید.

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 27 اسفند 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: