درمان دلمه کاشت مو

درمان دلمه کاشت مو

شما بعد از کاشت موی طبیعی ، با عوارض جانبی روبرو می شوید، که اجتناب ناپذیر است. از شایع ترین عوارضی که ممکن است بعد کاشت مو با آن مواجه شوید، دیده شدن دلمه هایی روی پوست سر است که به خاطر ظاهر نامطلوبی که دارند، برای اکثر بیماران ناخوشایند است.

در این مطلب ما قصد داریم در مورد دلیل ایجاد این دلمه ها و نحوه بهبودی آن ها صحبت کنیم.

با ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

دلمه های بعد از کاشت مو چیست؟

همان طور که بیان کردیم، یکی از شایع ترین عوارض بعد از کاشت مو، ظاهر شدن دلمه، روی پوست سر است.

بعد از این که برش های ضروری، برای کاشت مو را روی پوست سر ایجاد می کنند، بافت های آن قسمت، مواد منعقد کننده خون، ترشح می کنند که باعث کمک به بهبود زخم ها می شود.

در حقیقت دلمه ها، همان پوسته های زخم ها هستند که در دور و بر پیوند هایی که انجام شده است، به وجود می آیند که کاملا طبیعی بوده و جای نگرانی ندارد و معمولا از روز دوم، بعد از کاشت مو، در پوست سر ظاهر می شود.

دلمه هایی که بعد از کاشت مو به روش FUE ایجاد می شود:

اگر کاشت مو شما به روش اف یو ای ( FUE ) صورت گرفته است، احتمال دارد، دلمه هایی روی پوست سر و پیشانی شما ظاهر شود که کاملا طبیعی است و تقریبا در روز سوم بعد از کاشت مو، ریکاوری می شود.

بعد از این که کاشت مو شما به روش اف یو ای انجام شد و خواستید بلافاصله بعد از کاشت، بخوابید و استراحت کنید، حتما باید باند های سرتان را باز کنید و از مرطوب کننده ها، در قسمت برداشت ( پشت سر ) که این کار در بهبود سریع دلمه ها موثر است و روزی دوبار این کار را انجام دهید، فقط دقت داشته باشید،  به هیچ عنوان، هیچ گونه پمادی نباید روی گراف ها استفاده کنید.

منبع : https://royan.clinic/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%84%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88/

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: