قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی

قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی

 

قرعه کشی اینستاگرام و برگزاری مسابقه اینستاگرامی بهترین روش افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام می باشد هرچقدر روش قرعه کشی در اینستاگرام شفاف تر باشد اعتبار پیج اینستاگرام شما بیشتر خواهد شد.

قرعه کشی اینستاگرام

زمانی که شما مسابقه منشن کامنت یا لایک و تگ در استوری و سایر مسابقات اینستاگرامی را برگزار می‌کنید، نیاز به برنامه  قرعه کشی اینستاگرام  دارید تا لیست برندگان مسابقه را بدست آورید. در این مقاله یاد می‌گیرید چگونه یک قرعه کشی اینستاگرامی را آنلاین انجام دهید و چه ابزارهایی برای دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل وجود دارد تا به راحتی از آنها استفاده کنید

 

بهترین روش قرعه کشی در اینستاگرام

برای انجام قرعه کشی بین شرکت کنندگان مسابقه اینستاگرامی شما، چندین روش مناسب و بدون تقلب وجود دارد به آسانی می‌توانید از طریق برنامه قرعه کشی اینستاگرام آنلاین برنده مسابقه را تعیین کنید ولی چند نوع قرعه کشی در اینستاگرام وجود دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید

قرعه کشی استوری اینستاگرام

این روش برای زمانی است که وقتی شما در استوری اینستاگرام از استیکر Ask me a question و یا سایر استیکرها استفاده می‌کنید. همچنین روش دیگر برای قرعه کشی استوری اینستاگرام به این صورت است که از بین کسانی که پست شما را استوری کردند و شما را تگ کردند برنده را انتخاب کنید. همه این موارد در ادامه با ابزارهایی که معرفی خواهیم کرد قابل اجرا هستند.

قرعه کشی لایک اینستاگرام

در این نوع قرعه کشی ابزاری که استفاده می‌کنیم مستقیما بر روی لایک‌هایی که فالوورهای شما انجام داده‌اند متمرکز می‌شود و به صورت رندوم می‌تواند بین کاربرانی که پست مسابقه موردنظر شما را لایک کرده‌اند قرعه کشی انجام دهد و برنده یا برندگان مسابقه شما را تشخیص دهد.

قرعه کشی کامنت اینستاگرام

در این روش برنامه و یا ربات استفاده شده برای قرعه کشی اینستاگرامی تنها بر روی کامنت پست مسابقه شما متمرکز می‌شود و توجهی به لایک پست ندارد و بر اساس کاربرانی که در زیر پست مورد نظر شما کامنت گذاشته‌اند قرعه کشی می‌کند برای استفاده از این روش می توانید وارد سایت  قرعه کشی کامنت اینستاگرام شوید و برندگان مسابقه را به صورت آنلاین انتخاب کنید .

 

چگونه یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کنیم؟

برگزاری مسابقه اینستاگرامی نیازمند دانستن برخی از نکات و چهارچوب‌ها است. همچنین برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی باید برنامه ‌ریزی‌شده باشد تا بتواند شما را هدفتان برساند! در اینجا به نکاتی اشاره می‌کنیم که توجه به آنها برای طراحی یک مسابقه موفق ضروری است.

  • هدف شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی چیست؟
  • مخاطب چطور در مسابقه‌ی اینستاگرامی شما شرکت کند؟
  • تبلیغات مسابقه اینستاگرام چگونه باید باشد؟
  • انتخاب برنده ها و قرعه کشی مسابقه را چگونه انجام می دهید؟

هدف شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی چیست؟

داشتن هدف اولین قدم برای راه‌اندازی یک مسابقه اینستاگرامی است اگر می‌خواهید یک مسابقه در اینستاگرام برگزار کنید، قبل از هر چیزی باید هدف از این کار را بدانید. آیا می‌خواهید برند خود را به افراد بیشتری بشناسانید؟ قصد دارید فالوور بیشتر بگیرید؟ می‌خواهید مجموعه‌ای از پست‌ها و تصاویر تهیه شده توسط مخاطبان داشته باشید تا در آینده از آنها استفاده کنید؟ هدف‌تان هرچه که هست باید کاملا مشخص و شفاف باشد.

تبلیغات مسابقه اینستاگرام چگونه باید باشد؟

مسابقه شما آماده انتشار است. آن را منتشر کنید و هر چه سریع‌تر تبلیغات را شروع کنید. این تبلیغات می‌تواند از کانال تلگرام , بخش وبلاگ و اخبار سایت یا سایر شبکه های اجتماعی باشد . حتی شما می توانید برای معرفی مسابقه خود به تعداد مخاطبان بیشتر پس از مشاهده هزینه تبلیغات در اینستاگرام از انواع روش های تبلیغات اینستاگرام سایت مارکتینگ 98 استفاده کنید.

نحوه استخراج و دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل

استخراج کامنت های اینستاگرام در اکسل شامل دانلود کامنت های اینستاگرام ، خروجی گرفتن از لیست فالوورها و لایک های پست اینستاگرام  جهت قرعه کشی بین کامنت های اینستاگرام و انتخاب برنده  مسابقه اینستاگرامی توسط سایت marketing98.com امکان پذیر است  برای دانلود کامنت ها کافیه وارد برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98 شده و لینک پست مورد نظر کپی کرده و برای ما ارسال نمایید

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: