سازه چادری

سازه چادری

علی رغم مقاومت بسیار بالای سازه چادری ثابت در برابر باد ، برف و عوامل جوی مقاومت سازه های متحرک در برابر نزولات جوی و طوفان های شدید محدود می باشد. سازه های متحرک پارچه ای در هنگام باد های شدید و یا برف سنگین می بایست در حالت بسته قرار بگیرند تا وزن برف و یا نیروی باد آسیب به آن نرساند. به همین خاطر استفاده از سازه های متحرک به عنوان سقف پارچه ای و یا سایبان چادری به مجموعه ای هایی که تجهیزات زیادی دارند توصیه نمی گردد. مهمترین کاربردهای سایبان چادری متحرک به سقف فضای باز کافی شاپ ها، سایبان استخر و سایبان پارچه ای ورودی ساختمان ها و مجموعه های تجاری کاربرد دارد.

 

سازه چادری جمع شونده پارچه ای برای سقف کافی شاپ ها

سایبان کافی شاپ ها در فضای باز به عنوان یکی از کاربردهای بسیار متداول سازه چادری جمع شونده با به عبارتی سقف جمع شونده مورد استفاده قرار می گیرد. کافی شاپ ها ترجیح می دهند از مشتریان خود در طول روز و زمان هایی که هوای مطلوب است در فضای باز پذیرایی کنند و در زمان تابش شدید آفتاب و یا باران و برف با استفاده از سقف های متحرک و سایبان های گسترده استفاده کنند. علاوه بر آن احداث سایبان های دائم در فضای باز جلوی کافی شاپ ها احتمال تعارض با قوانین شهرداری وجود دارد به همین دلیل صاحبان کافی شاپ به سازه چادری متحرک و یا چتر موقت بسیار علاقمند می باشند.

 

سازه پارچه ای متحرک به عنوان سایبان استخر

یکی دیگر از کاربردهای سازه پارچه ای متحرک به عنوان سایبان استخرها می باشد. در طول روز احتمال وارد شدن آشغال و کثیفی به استخر ها و گرم شدن آب آنها وجود دارد به همین دلیل در بسیار از ویلاهای شخصی استفاده از سقف پارچه ای به عنوان محافظ استخر و همچنین سایبان اطراف استخر بسیار کاربرد دارد. ایجاد حریم خصوصی برای استفاده کنندگان از استخر در بسیاری از موارد که همسایه ها بر روی استخر تسلط دارند نیز بسیار مهم می باشد. استفاده موقت از سایبان به عنوان حریم خصوصی و استفاده از آفتاب در سایر زمان ها تنها در صورت استفاده از سازه چادری متحرک امکان پذیر می باشد. علاوه بر آن ایجاد ظاهری مدرن و زیبا معماری منظر خاصی را به ویلای شخصی می بخشد.

 

نیروی محرکه سازه چادری جمع شونده شرکت ساینا در دو حالت اتومات و دستی قابل طراحی و اجرا می باشددر مدل های اتومات با نصب یک موتور و طراحی یک ریموت کنترل فعالیت جمع شدن و باز شدن سایبان چادری به صورت کاملا خودکار و کنترل شده انجام می شوددر مدل های دستی با هدف کاهش هزینه های مشتری، جمع شدن و باز شدن سازه چادری با استفاده از دست و مکانیزم های مکانیکی انجام می شودتمامی طراحی های سازه چادری متحرک ساینا سایه به مدت ۱ سال گارانتی طراحی و قطعات داشته و به مدت حداقل ۳ سال دارای خدمات پس از فروش می باشد.

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: