سقف متحرک

سقف متحرک

تنوع آب و هوایی در شهرها و کشورهای مختلف سبب می شود که در هر منطقه از پوشش های مناسب با آن آب و هوا استفاده شود. یکی از این پوششها سقف متحرک است این نوع پوشش علاوه بر اینکه فضای محیط را زیبا می سازد، به راحتی از آب و هوای آن منطقه نیز می توان استفاده کرد. باید دانست که سقف متحرک که یکی از انواع سقف برقی است می تواند از شیشه، صفحات فلزی عایق شده ، صفحات پلکسی و . . . ایجاد شود از طرفی این سقف ها در دو حالت اتوماتیک و دستی در دنیا موجود است.

 

سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای متشکل از یک سیستم پوشش پارچه ای و آلومینیومی است که بر روی یک ریل حرکت می کندهمان طور که بیان شد سقف های متحرک به دو حالت مکانیکی و اتوماتیک هستنداز این رو در سقف های متحرک پارچه ای اتوماتیک که با نصب یک موتور، نیروی محرکه این سقف به وجود می آید، از طرفی با طراحی یک ریموت کنترل و یا یک دکمه، عمل جمع شدن و باز شدن سایه بان پارچه ای به صورت خودکار و کنترل شده انجام می شود.اما در مدل سقف متحرک چادری مکانیکی، این سازه پارچه ای با هدف کاهش هزینه برای مشتری، عمل جمع شدن و باز شدن با استفاده از دست انجام می شود.

 

کاربرد سقف متحرک پارچه ای

در گذشته از سقف غشایی برای پناه گاه استفاده می شد اما امروزه سقف های چادری بعنوان المان دکوراتیو برای زیبای فضای باز و داخلی استفاده می شود.

 

منبعhttps://sainats.com

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 20 فروردين 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: