طراحی سایت

طراحی سایت

استفاده از یک سایت با کیفیت بالا برای معرفی یا ارائه محصولات و خدمات شرکت ها در دنیای امروز که عصر اینترنت و فضای مجازی نام گذاری می شود، الزامی است. هر کسب و کاری که به شیوه سنتی اداره می شود، برای ادامه حیات خود، نیاز به داشتن یک وب سایت و یا حضور در شبکه های اجتماعی است. در غیر این صورت محکوم به شکست بوده و باید آرام آرام عرصه را به سایر رقبا تسلیم نمایداز سوی دیگر تنها داشتن یک وب سایت برای ارائه محصولات و خدمات کافی نیست. سایت هر شرکت باید در چشم مخاطبان خود قرار داشته باشدیعنی زمانی که مخاطب کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار مدنظر را در فضای وب جستجو نمود، یکی از نتایج جستجو، سایت صاحب کسب و کار باشد. از این رو توصیه می شود که صاحبان کسب و کار علاوه بر طراحی یک سایت حرفه ای که باعث جذب مخاطب می گردد، حتما روی سئو سایتخود نیز کار کنند تا همیشه در پیش چشم مخاطب خود قرار داشته باشند.

در این مسیر می توان از خدمات شرکت گلزاروب که هم در زمینه طراحی سایت  حرفه ای فعالیت می کند و هم در زمینه سئو سایت آماده ارائه خدمات است، بهره برد.

خدمات طراحی سایت گلزاروب

 این شرکت خدمات بی نظیری در هر یک از دو حوزه طراحی سایت ارائه می کند که از آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

                     ·طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا)

                     ·طراحی سایت چند زبانه

                     ·طراحی سایت دارای سرعت بالا

                     ·پشتیبانی مادام العمر طراحی سایت

                     ·رعایت زیرساخت های سئو در حین طراحی سایت

                     ·طراحی سایت دارای پنل کاربری و حرفه ای

                     ·ارائه هاست و دامنه رایگان بر روی تمام بسته های طراحی سایت

                     ·قابلیت توسعه سایت طراحی شده در آینده

                     ·ضمانت بازگشت وجه

و ... .

 لازم به ذکر است که گلزاروب طراحی سایت را در زمینه های مختلف نظیر شرکتی، فروشگاهی، خبری، شخصی، فیلم و آهنگ و ... انجام می دهد و در این زمینه صاحب کارهای فاخری است.

خدمات سئو سایت گلزاروب

علاوه بر خدمات طراحی سایت، گلزاروب برای سئو سایت صاحبان کسب و کار نیز برنامه ای مدون در نظر دارد که می تواند سایت صاحب کسب و کار را در بازه زمانی 3 تا ماهه (بسته به میزان رقابت در کلمه یا کلمات کلیدی موردنظربه صفحه اول گوگل برسانددر این راستا گلزاروب بر روی محتوای سایت و بک لینک های آن به خوبی کار می کند تا سایت در کلمات کلیدی مدنظر از دید موتور جستجوی گوگل دارای رتبه برتری نسبت به سایر رقبا گردد.

 

همانطور که اشاره گردید، ریسک استفاده از خدمات گلزاروب صفر درصد است و کسانی که به هر دلیلی از این خدمات ناراضی بودند، تمامی وجه پرداختی آنها، بدون هیچ سوالی عودت داده می شود.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 6 دی 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: