تور های سریلانکا

تور های سریلانکا

بازدید از سرزمین سبز با تور سریلانکا

اگر علاقه مند به یک سفر هیجان انگیز در داخل قاره بزرگ آسیا هستید و دوست دارید تجربه تان جز مواردی باشد که هر بار توسط شرکت ها و آژانس ها و تور های مسافتی به شما پیشنهاد می شود، همین حالا نام سری‌لانکا را به خاطر بسپارید، عموما تور های سریلانکا در طول چند سال اخیر به عنوان یک کشور جذاب از نظر تنوع جغرافیایی سریلانکا را نیز به شما پیشنهاد می دهند.

در میانه محتوا سعی می کنیم توضیحاتی نیز در مورد انتخاب تور ها و مقایسه آن ها نیز به شما عزیزان شرح دهیم. فراموش نکنید توری که قیمتی بیش از حد ارزان داشت، قطعا در زمینه کیفیت نیز عالی عمل نمی کند، در بسیاری از مواقع شما نیاز به گشت و گذار در شهر دارید.

اتفاقی که رخ می دهد این است که قطعا اگر تیم راهنما و یا تور لیدر هماراه شما نباشد به مشکل بر می خورید، به همین دلیل برخی از تور ها مسئولیتی محدود در این زمینه دارند.

توری مناسب خواهد بود که از ابتدای سفر تا انتهای آن و در تمامی مواقع همراه شما باشد و مشاوره های لازم را برای یک سفر بی نظیر و تجربه عالی به شما منتقل کند.

زمان مناسب سفر به کشور سریلانکا

اوایل زمستان تا اوایل خرداد و شروع تابستان بهترین زمان برای سفر به این کشور خواهد بود، بخصوص اگر قصد دارید موقعیت های باستانی و همین طور کوه نوردی را نیز در لیست تجربه های خود داشته باشید. بعلاوه این که طبیعت این کشور در بیشتر مواقع فوق العاده سرسبز و زیبا است.

یعنی هر کسی با دیدن تصاویر مربوط به کشور سریلانکا وسوسه می شود که برای یک بار هم شده سفری به اعماق زیبایی های آفریدگار داشته باشد.

سریلانکا به دلیل تنوع های غذایی گوناگون و خوراکی های محلی بی نظیر برای علاقه مندان به تجربه طعم های جدید عالی است. بهترین کار این است که هتلی را انتخاب کنید که نزدیک مرکز شهر باشد و هر موقع که دلتان می خواهد به یکی از رستوان های پرفروش و محبوب مراجعه کنید. هتل های معروف سریلانکا نیز در سایت معرفی شده اند.

سریلانکا از نظر هزینه نیز کشور ارزانی است و شما از ایران برای سفر به این کشور دردسر خاصی نخواهید داشت و می توانید به راحتی پاسپورت دریافت کرده و با یک تور مسافرتی به این سرزمین خارق العاده چه از نظر جغرافیا و چه از نظر تاریخ پا بگذاریدپس زیاد نگران هزینه نباشید و قیمت تور سریلانکا زیاد با تعرفه تورهای هم رده تفاوتی ندارد.

به طور معمول دمای هوا در سریلانکا بین 27 تا 32 درجه سانتی گراد می باشد، قطعا هوای گرمی است.

زبان مردم این کشور سینهالی، واحد پولی آن ها کرون و سه فرودگاه بین المللی خواهد داشت و اگر شما قصد سفر هوایی به سریلانکا را دارید قطعا از طریق یکی از آن ها به مقصد می رسیدهزینه خرد و خوراک در کشور سریلانکا بسیار مناسب و حتی اگر بخواهیم واقع بینانه بگوییم ارزان است، پس نگران این مسئله نباشید، در منو ها هر چه می خواهید را انتخاب کنید.

البته توجه داشته باشید که برخی از رستوان ها بین المللی هستند و ممکن است غذایی که می خورید اروپایی و یا حتی امریکایی باشد. پس قطعا گران خواهد بود.

هزینه حمل و نقل نیز در سریلانکا مناسب است، اما نوع خودرو ها و تردد متفاوت از چیزی است که شما انتظارش را دارید. سرعت در این کشور عموما معنی درستی ندارد و حتی شاید بد ترجمه شده است، آن ها از همان شیوه مرسوم در هند برای جابجایی های بین شهری استفاده می کنند و این نیز در نوع خودش حتی یک جاذبه گردشگری است.

کلبمو یکی از محبوب ترین شهر های کشور سریلانکا است، این شهر بزرگ ترین بوده و از نظر فعالیت اقتصادی نیز یکی از شناخته شده ترین ها در اسیا می باشد. به دلیل پهناور بودن گستره اقتصادی و داد و ستد، شاید کلبمو را بتوان یکی از استانهای آینده دار در زمینه های اقتصادی دانست.

آخرین پایتخت عصر پادشاهان کشور سریلانکا نیز در لیست ما به عنوان مهم ترین ها قرار خواهد گرفت، یک شهر بزرگ و پرجمعیت که در بخش عظیمی از آن مزرعه های چای با طبیعت زیبا و دل نواز وجود دارد.

بنتوتا نیز شهر ساحلی دیگری است که درست مانند شهر های امریکای جنوبی است، می توانید درخت های مربوط به آب و هوای استوایی را در این منطقه به وفور مشاهده کنید.

راهنمای سفر توریستی به سریلانکا

در ادامه جاذبه های گردشگری و توریستی که سریلانکا در خود جای داده است، نام های مشهوری را بررسی می کنیم که عموما تور های مسافرتی و آژانس ها به مشتریان پیشنهاد می دهند و اگر شما هم یکی از این تور ها را رزرو کنید یا با این نام ها برخورد داشته و یا این که سفری به این مناطق خواهید داشت.

به هر حال شهر تاریخی گاله گزینه اول در لیست بلند ما است، شهری که یک دیوارهای بلندی دارد و از گذشته برای مقاومت در برابر دشمنان و هجوم بیگانه بر جای مانده است، به هر حال گاله در حدود 140 کیلومتری پایتخت این کشور قرار گرفته است.

غار های زیادی نیز در اطراف سریلانکا وجود دارد که هر کدام از آن ها روایت گر بخشی از تاریخ این مرز و بوم هستند، غار نام برده قدمتی طولانی دارد و فعالیت آن مربوط به آیین بودا می باشد. تمامی فعالیت های انجام شده در حال حاضر نیز به همان شکل باقی مانده است و شما با بازدید از آن حتما شگفت زده خواهید شد.

از جمله جذابیت های بصری دیگری که در طول این چند سال به شدت در کشور سریلانکا محبوب شده است، سینارجا می باشد. جنگلی که به دلیل وجود گونه های جانداری رو به انقراض و اهمیتی که برای زیست بوم این کشور دارد محافظت شده می باشد.

این جنگل در یونسکو نیز ثبت شده است و به عنوان میراث ملی کشور سریلانکا شناخته می شود.

پارک ملی Udawalawe نیز حتما برای کسانی که علاقه مند به مشاهده و عکاسی از حیوانات بزرگ و عظیم و الجثه هستند می تواند فوق العاده بی نظیر باشد، فرا تر از هر چیزی نباید از یاد ببرید که پارک های بزرگ دیگری نیز در این کشور دایر شده است که یکی از مشهور ترین ها یالا نام دارد.

سفر به سریلانکا با بهترین قیمت

عموما چند دلیل وجود دارد که باعث شده در طول چند دهه اخیر سفر مردم به کشور های اسیایی بیشتر شود، در واقع دولتمردان تمرکز بیشتری بر جذب سرمایه غیر نفتی داشته و قطعا اذربایجان، ترکیه و چند کشور دیگر در این زمینه به شدت موفق عمل کرده اند. حالا سریلانکا نیز با برنامه ریزی، هدفمند سازی توسعه گردشگری در این مسیر قدم بر می دارد.

از سال 2010 تاکنون این تلاش ها به صورت مستمر انجام شده و در حال حاضر به نتیجه رسیده است. بسیاری از تور ها به صورت ویژه پیشنهاد سفر به سریلانکا یک سرزمین فوق العاده جذاب و هیجان انگیز برای تجربه های جدید را به شما می دهند.جالب است بدانید که آژانس مسافرتی گلبرگ سیر اصلی ترین مجری فروش مستقیم پکیج های سریلانکا می باشد و میتوانید با خیال راحت این آژانس را برای سفر خود انتخاب نمایید.

مراکز خرید زیادی نیز در این کشور دایر شده است که خدمات گسترده ای را به شما به عنوان یک توریست ارائه می دهندبهتر است توری را برای سفر به سریلانکا انتخاب کنید که رزرو هتل را برای شما به بهترین شکل و با تخفیف انجام دهد، شمال کشور سریلانکا عاری از هر گونه شلوغی است، به شما پیشنهاد می کنیم سری به آنجا بزنید.

 

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 13 آذر 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: